1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
Joske
- Pug Driver
- Berichten: 5331
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Zijn sjieke foto's
Alleen spijtig dat die verlichting in die hallen in Mechelen echt mega slecht is. 
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
das graag gedaan 
verlichting in de Nekkerhal is idd niet goed voor te fotograferen.
Maarja, zolang de Iso-waarde het nog aankan, kunnen we verder
Die bollen in de lak zijn vensters in het dak, het gekende fenomeen op foto's die in de Nekkerhallen gemaakt zijn
verlichting in de Nekkerhal is idd niet goed voor te fotograferen.
Maarja, zolang de Iso-waarde het nog aankan, kunnen we verder
Die bollen in de lak zijn vensters in het dak, het gekende fenomeen op foto's die in de Nekkerhallen gemaakt zijn
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Blijft een zalige CTI 
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Amai, blinkt serieus!Hebt ge wel gerede tot daar?
En blijft dikke 205! 
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
thx,ik had hem voor de gelegenheid het weekend ervoor nog eens gepolierd
zodat al de krassen weg waren en dan de avond ervoor gewassen, een geluk dat het droog is gebleven dus heb ik hem daar nietmeer moeten wasssen, anders stond hij weer terug vol kretsen 
-
peugeot-gek
- Pug Driver
- Berichten: 3714
- Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
- Locatie: Torhout West-Vlaanderen
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
blijf een bere 205 vinden

-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
awel deze zomer nog niet veel kunnen rijden... vorige week vrijdag morgend dacht ik, mooi weer, ik ga met de cabrio werken, hij demareerde maar sloeg niet aan... dus toch maar met de 406 vertrokken.
Gisteren even gekeken, blijkbaar klemde mijn stekker op de ontstekingsmodule niet fel genoeg en was deze afgezakt... dus na 5 minuten gefixt, en van de gelegenheid gebruik gemaakt om de motorruimte nog eens wat op te rommelen en mijn K&N filter te plaatsen, voorbereiding voor de spagetti uitlaatcollector
Gisteren even gekeken, blijkbaar klemde mijn stekker op de ontstekingsmodule niet fel genoeg en was deze afgezakt... dus na 5 minuten gefixt, en van de gelegenheid gebruik gemaakt om de motorruimte nog eens wat op te rommelen en mijn K&N filter te plaatsen, voorbereiding voor de spagetti uitlaatcollector
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
dus nog altijd niet gaan werken met de cti 
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
nope, want heb nu een week verlof 
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
dan gaatm Brulle als ne echte leeuw ! 
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
hij gromt lekker ja, kan het goed horen nu, heb vorige donderdag de standaard eindpot geplaatst om naar de keuring te gaan, is wel een fijn geluidje van de K&N 
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
vandaag naar de keuring geweest, amai ze hadden een slechte dag in diest...
ik ben dus afgekeurd omdat ik een beetje spel had op de fusee pen, volledig mee akkoord.
Maar dan zagen ze dat em verlaagd was (ahja want het staat op het keuringspapier...) en nu moet ik ineens een attest hebben van mijn veren en geometrie attest...dat het altijd goed geweest is tot nu speelt allemaal geen rol meer, vanaf nu moet het voor elke wagen...
ik stond daar te liegen (wat ook wel waar was, maar zij ook) want die veren zien er nog geen 10 jaar oud uit. Ikke : ja nee, ik heb die gespoten en gekuisd, bekijk de rest eens onder de motorkap... geen avans, afgekeurd !
zonet naar geel gebelt, de regelwetgeving zou verandert zijn, en vanaf nu moet elke wagen de plaatsingsattesten hebben en attest van geometrie
ik denk dat ik em terug verhoog tot em oldtimer is
(want op dat moment durfden ze mij wel in mijn ogen kijken, al em nu oldtimer was geweest was het geen probleem) de koekwouzen
ik ben dus afgekeurd omdat ik een beetje spel had op de fusee pen, volledig mee akkoord.
Maar dan zagen ze dat em verlaagd was (ahja want het staat op het keuringspapier...) en nu moet ik ineens een attest hebben van mijn veren en geometrie attest...dat het altijd goed geweest is tot nu speelt allemaal geen rol meer, vanaf nu moet het voor elke wagen...
ik stond daar te liegen (wat ook wel waar was, maar zij ook) want die veren zien er nog geen 10 jaar oud uit. Ikke : ja nee, ik heb die gespoten en gekuisd, bekijk de rest eens onder de motorkap... geen avans, afgekeurd !
zonet naar geel gebelt, de regelwetgeving zou verandert zijn, en vanaf nu moet elke wagen de plaatsingsattesten hebben en attest van geometrie
ik denk dat ik em terug verhoog tot em oldtimer is
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
dus uw auto is gekeurd voor verlaging, dan heb je normaal toch al die papieren al eens laten zien?
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
ja en nee, hij is altijd gekeurd geweest als verlaagd voertuig met een bodemvrijheid van 11cm, maar omdat alles zo proper was onderin
geloofden ze niet dat dit de veren waren waar hij inden tijd mee gekeurd is... hij is er wel al 4 jaar mee door de keuring geraakt zonder problemen 
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
vandaag dan maar een telefoontje gedaan naar Kean, attesten aangevraagd voor mijn regelbare. heb nog wat rondgebeld (en gemaild met 205tunerke) en ik kom toch niet onder die geometrie keuring uit jammer genoeg...