1988 - Peugeot 205 - Seune
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
als ge aan gewicht besparing wilt doen moet ge de audio achterwegen laten
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
kben nog naar een gulden middenweg voor vinden want als er niet gereest word wil ik afleiding omdat i kanders de verleiding niet kan weerstaan
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
kga nog eens kleine ( en grotere) updates toevoegen,
achterste zij panelen gemaakt :
.. en de tellerbak
ondertussen draait de motor perfect, het probleem zat ehm blijkbaar in de kinderfoutjes die eringeslopen zijn bij de montage ( verwarming van lamda niet aangesloten
en het interieur zit er ook VOLLEDIG terug in:
enige wat nog rest is een remap, dewelke woensdag zou gebeuren maar het mocht niet zijn.. de man zijn testbank is kapot sinds jawel Vandaag !
achterste zij panelen gemaakt :
.. en de tellerbak
ondertussen draait de motor perfect, het probleem zat ehm blijkbaar in de kinderfoutjes die eringeslopen zijn bij de montage ( verwarming van lamda niet aangesloten
en het interieur zit er ook VOLLEDIG terug in:
enige wat nog rest is een remap, dewelke woensdag zou gebeuren maar het mocht niet zijn.. de man zijn testbank is kapot sinds jawel Vandaag !
-
- Pug Driver
- Berichten: 6179
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
nice, maar slaat u inlaatcollector niet tegen uw veerpootbrug ?
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
ik hoor het niet slagen en zie geen beschadigingen
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
Ik zie dat jij ook kuipzetels hebt die verplaatsbaar zijn op de rails. Hoe heb jij dit gedaan? Ik wil de mijn monteren in de 205 zonder te lassen, helaas moeten ze verplaatsbaar zijn voor de keuring
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
er bestaan zo rails.
ik heb da ook es gekocht voor mn saxo, tot bleek dat er zo onder de zetels stonden
ik heb da ook es gekocht voor mn saxo, tot bleek dat er zo onder de zetels stonden
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
hehe, heb je die nog? (of passen die niet?)
Ik heb enkel schrik dat ik dan te hoog ga zitten.
Ik heb enkel schrik dat ik dan te hoog ga zitten.
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
ik heb die nog ja, nooit gebruikt.
zal het morgen eens bekijken en fotoke maken.
Ik dacht dat ze van Sparco waren, maar dat zal ook wel passen zeker :p
zal het morgen eens bekijken en fotoke maken.
Ik dacht dat ze van Sparco waren, maar dat zal ook wel passen zeker :p
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
ok, das goed. Als je eventueel een serienummer of naam hebt dan kan ik het eens bekijken of ze passen. Je smijt de foto maar in mijn topic
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
@ verbeke, ik heb de originele rails gepakt en al het overbodig gewicht eraf gelaten alleen de geleiders voor en achter blijven dus over, dan 2 band ijzers hierop van Lnaar R gelast en op die band ijzers staat de zit vast, eigenlijk nog volledig recupereerbaar dus behalve het originele onderstel ( vind ge nog wel op ne sloop enz.. kost niks en is efficient zonder pas problemen, hoogte is zowiso lager dan uw standard zetel omdat het zitvlak zelf van uw kuipstoel dunner/lager is, maar naargelang u keuze kunt ge dat hoger maken he...
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
hmm, klinkt logisch :p Heb je hier soms een foto van? Jij gebruikt dus geen zijsteunen? (zoals deze https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos- ... 8109_n.jpg)
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
nop, das voor fabrieksrijders he.. ik ontwerp liever zelf kzal zsm foto posten of doormailen
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
zow bij deze foto's duidelijker zal niet lukken aangezien ik te lui ben om heel de zetel eruit te nemen maar dat is wel redelijk duidelijk eens ge dat ziet, en voor alle duidelijkheid, ik heb geen gaten in de zeten geboord hé wel overal verstevigde ( 10.9) bouten gebruikt en de las moet nog afgelast worden.
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
back on topic.. naa vele uren piekeren en een 2nd opinion ( schrijfwijze wet ik niet ) ontdekt dat de lamdasonde geen voeding kreeg doordag hij simpelweg niet was aangesloten in dezekeringkast ondertussen is dit alles uit de voeten en is hij op de testbank gegaan...
met als eindresultaat:
en een 156Nm koppel
de pk's zijn minder dan verwacht maar op de grafiek zie je ook dat op het einde de curve constant blijft, die rechte lijn blijft zo tot de begrenzer, dewelke standard laag lag ( 6800) en nu verlegd is naar 7200 +- de "fout" zou in de nokkenas moeten liggen.
plaatjes voor de praatjes:
met als eindresultaat:
en een 156Nm koppel
de pk's zijn minder dan verwacht maar op de grafiek zie je ook dat op het einde de curve constant blijft, die rechte lijn blijft zo tot de begrenzer, dewelke standard laag lag ( 6800) en nu verlegd is naar 7200 +- de "fout" zou in de nokkenas moeten liggen.
plaatjes voor de praatjes: