Ondertussen niet stil gezeten

gisteren voor de eerste keer terug buitengekomen met de pug, met de nieuwe velgen....
Hele miserie geweest. Ze kwamen namelijk van conceptwheels, had ze besteld, ze kwamen aan en er was schade... Enkel op 1 velg 1fameuze hak en 2 kretsen...
Direct naar Joachim proberen te bellen, maar geen antwoord, erna een sms gekregen en toen is de bal aant rollen gegaan...
Na een tijd heen en weer sms'en, terwijl ik de hele tijd probeerde te bellen, maar hij duwde steeds af, heeft hij dan gezegd dat hij wist van de schade en mij ze toch opgestuurd, met het excuus dat ik zogezegd had gezegd dat ik ze toch wilde spuiten erna (totaal niet waar dus maarja...)
Veel kon/kan ik er toch niet tegen doen, vermits er niks stond op de factuur + alle verkeer is via facebook gegaan

Centercaps passen ook niet 100% + zijn ook int midden niet 100% maarja...
soit, heb er mij min of meer bij neer gelegd... Hij steekt zenne kop toch maar int zand dusja
Vrijdag dan toch de bandjes opgelegd en maandag naar lowerlevel getrokken met de nieuw velgskes
Het gaat dus om 3delige velgjes met als volgende maten:
voor: 7j et25
Achter: 7.5j et30 met spacer van 7mm ---> deze had ik nog liggen, maar ga nog een bredere steken

Bandjes 185/35/17 anders moest ik vanvoor 1.5cm omhoog

Volgende updates zijn: vanachter dikkere spacer, denk 1,5cm ofzo, en dan vanvoor nog lager proberen te gaan
Hope you guys like it
Xafke