Hier ook alvast wat foto’s van de ice installatie, ben er wel nog aan bezig.
De muziekinstallatie bestaat uit een subwoofer en versterker van Emphaser en condensator van Dietz. De installatie staat in verbinding met de standaart installatie van JBL.
Vorig jaar zomer heb ik de installatie gekocht en een kist volledig op maat gemaakt in mdf en polyester(waar een heel aantal matten en bussen polyester ingekropen zijn) Tot mijn grote verbazing nam de kist eigenlijk best veel liters in beslag, dus hebben we plek moeten maken zodat de kist voor een deel in de uitsparing van het reserve wiel paste.
Op een dag kwam ik er bij om toch airride te laten steken bij KEAN. Maar waar kon ik de airride kwijt? En ook mijn dak moest nog in de koffer passen. Na lang nadenken over hoe ik alles zou doen paste toch alles precies in mijn koffer. Ik heb dan ook een tank op maat laten maken, anders zou het niet passen. Een aantal dingen zoals, kabels, kleppen en de condensator heb ik kunnen verbergen zodat alles niet te druk werd. Na dit alles heb ik het laten bekleden in alcantara(deels heb ik zelfbekleed)
Kist gepolyesterd en daarna dempingsmatten erin gelegd
Originele koffer
Volledige koffer uitbreken
Mal gemaakt in mdf voor over de versterker, subwoofer, compressor en tank.
Resultaat: