(kerel op de fotos is maar ne klospier... ik wil die passagierszetel niet zien als dat dashboard daar een paar uur op gelegen heeft. EN hij gaat zijn eigen nog tegenkomen, de hele chaufagebak moet eruit, en kan niet uiteen gehaald worden in de auto, maar dat ondervind hij nog wel
2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
dat is idd een 407... ken t al vanbuiten 
(kerel op de fotos is maar ne klospier... ik wil die passagierszetel niet zien als dat dashboard daar een paar uur op gelegen heeft. EN hij gaat zijn eigen nog tegenkomen, de hele chaufagebak moet eruit, en kan niet uiteen gehaald worden in de auto, maar dat ondervind hij nog wel
)
-
peugeot-gek
- Pug Driver
amai begint daaraan,zou het niet weten waaraan eerst.
uithalen is geen probleem, maar daarna is het voor containerpark :p
hopelijk zijn uw probleempjes rap opgelost
hopelijk zijn uw probleempjes rap opgelost
307 heeft dat verwarmingsprobleem ook. althans de modellen van voor 2006.
daar heb ik nog een linkerkant van liggen van de reparatieset maar op de foto te zien is dat helemaal anders dus der zal ik u geen plezier mee kunnen doen.
daar heb ik nog een linkerkant van liggen van de reparatieset maar op de foto te zien is dat helemaal anders dus der zal ik u geen plezier mee kunnen doen.
teveel regen vandaag dus niets gedaan (aan de auto toch) 
en het blijft zich maar opstapelen op dit moment:
koplampsproeiers die niet meer werken. Toch eens een droge plaats zoeken waar ik onder de auto kan gaan liggen, de darmen eens afzoeken en zien of er nergens geen lek is naar de sproeiers. Ik denk het niet, want ik doe de laatste tijd echt belachelijk lang met de vloeistof.
Misschien iets electronisch/softwarematig want die koplampsproeiers werken enkel bij ingeschakeld licht...
koplampsproeiers die niet meer werken. Toch eens een droge plaats zoeken waar ik onder de auto kan gaan liggen, de darmen eens afzoeken en zien of er nergens geen lek is naar de sproeiers. Ik denk het niet, want ik doe de laatste tijd echt belachelijk lang met de vloeistof.
Misschien iets electronisch/softwarematig want die koplampsproeiers werken enkel bij ingeschakeld licht...
-
peugeotlover
- Contacteer:
4 vijzen 2 van de voorste plaat en 2 van de achterste 
't zijn er 4 vanachter 
Uw pompke van de koplampsproeiers kan nog werken maar bouwt misschien niet genoeg druk meer op voor de sproeiers open te duwen.
gisteren wat van het dashboard gedemonteerd: onderste stukken en ik vind geen enkele natte plek. Aan mijn kant blijft die dus wel kouder blazen dan aan de andere kant... maar als ik de luchtrecyclage aanzet is dit niet het geval en wordt er aan beide kanten de lucht even warm verspreid.
Test met luchtklep dicht heb ik ook gedaan in het naar huis rijden gisteren en dan riek ik dus niets van koelvloeistof. Als het weer terug wat beter is, ga ik de rechterwielkuip demonteren en kijken naar het reservoir van de wisservloeistof want het begint nu wel meer in die richting te gaan (ivm de geur toch).
Test met luchtklep dicht heb ik ook gedaan in het naar huis rijden gisteren en dan riek ik dus niets van koelvloeistof. Als het weer terug wat beter is, ga ik de rechterwielkuip demonteren en kijken naar het reservoir van de wisservloeistof want het begint nu wel meer in die richting te gaan (ivm de geur toch).
ow ja, nog iets. Had hier ooit eens iets gepost ivm een sleutel die dochterlief in het bovenste luchtkanaal had gekieperd... awel, die is dus terecht
zal weer iets minder rammelgeluiden geven
zal weer iets minder rammelgeluiden geven
wie weet wa je nog allemaal tegenkomt :p
zolang het maar geen gebruikte condoom van u is, is't goed 
neenee, die steekt onder achterbank :p
Axeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll!!!!!!