2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
Moderator: P-unit
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0HDI - jurgen_s
we hadden het al gemerkt op de BBQ, gij rijdt altijd bergop 

jamaar op de bbq stond die heel slecht geparkeerd. Het linkervoorwiel zat in een put en het achterwiel op een heuvelke want dat zat wel erg diep in de kast vanachter
-
- Pug Driver
- Contacteer:
aha meneer weet ge waarom we u doen stoppen?
toch nie voor dat lijk in mijne koffer e meneer de polies?
uitstappe uitstappe !!!!! koffer open, koffer open !!!!
...
WAAR IS DA LIJK???????
fragmentje van geert hoste
toch nie voor dat lijk in mijne koffer e meneer de polies?
uitstappe uitstappe !!!!! koffer open, koffer open !!!!
...
WAAR IS DA LIJK???????
fragmentje van geert hoste

-
Hierzie! Dit was dus de wagen met dat knappe interieur waar ik mij daarstraks op heb natgekwijld 

dat had nog wat knapper kunnen staan als ik gisteren wat meer tijd had gehad. Nu lag het dekentje dat onder de klein mannen hun stoel zit er nog in en waren de matten niet gestofzuigd
maar dank u wel voor het compliment
maar dank u wel voor het compliment

-
No problem!
Wa dacht ge, "we gaan dieje schonen daar is doen verschieten door den auto te ontgrendelen" ?
Wa dacht ge, "we gaan dieje schonen daar is doen verschieten door den auto te ontgrendelen" ?

ge mocht de deur toen opengedaan hebben hoor

-
Lap, die link had ik dus niet meteen gelegd! 

volgende keer beter linken dan 

allé
vandaag auto gewassen, wat kraskes weggehaald uit de motorkap en met blinkende voiture de klein mannen gaan halen.
Aan de kleuterschool van de kleinste geparkeerd, wat geklapt met andere ouders tot we een metalen hek hoorden omvallen bij het huis dat ze aan het bouwen waren aan de overkant van de straat... waar dus ook net mijn voiture stond. Hmm, dat hek lag verdacht dicht tegen de auto. Toch maar eens gaan kijken en jawel, knoert van een bluts in de rechter voorvleugel een pak krassen op die vleugel en motorkap.
Gelukkig waren die bouwvakkers nog daar en hebben die direct hun gegevens doorgegeven en ik die van mij.
Moraal van het verhaal: dat mensen moeten stoppen met vertellen dat mijn auto er na bijna 6 jaar nog steeds goed uitziet. Tempting faith zeggen ze zo mooi in het engels

vandaag auto gewassen, wat kraskes weggehaald uit de motorkap en met blinkende voiture de klein mannen gaan halen.
Aan de kleuterschool van de kleinste geparkeerd, wat geklapt met andere ouders tot we een metalen hek hoorden omvallen bij het huis dat ze aan het bouwen waren aan de overkant van de straat... waar dus ook net mijn voiture stond. Hmm, dat hek lag verdacht dicht tegen de auto. Toch maar eens gaan kijken en jawel, knoert van een bluts in de rechter voorvleugel een pak krassen op die vleugel en motorkap.
Gelukkig waren die bouwvakkers nog daar en hebben die direct hun gegevens doorgegeven en ik die van mij.
Moraal van het verhaal: dat mensen moeten stoppen met vertellen dat mijn auto er na bijna 6 jaar nog steeds goed uitziet. Tempting faith zeggen ze zo mooi in het engels

-
- Pug Driver
- Contacteer:
das mooi da, ma me wa sjans wordt t allemaal mooi gemaakt zonder kosten voor u e
-
- Pug Driver
- Contacteer:
da's ook pech hebben, hopelijk wordt is snel (kosteloos) hersteld 

we zullen zien
papieren net opgemaakt, waaronder de vermelding dat ik een 10 tal getuigen heb (1 ervan is beëdigd politieman
) en ga ze direct in de brievenbus steken.
Met verzekeringen heb ik een niet zo goede ervaring gehad in het verleden: als ze er van tussenuit kunnen muizen, dan doen ze dat wel. In het ergste geval moet ik hem zelf maken. Niet dat ik dat niet zou kunnen, maar 't is wel weer werk bij...
Is het via de verzekering, zijt dan maar zeker dat mijnheer de expert een bedrag kan bijtellen voor te laten uitspuiten. Alleen de vleugel aan de zijkant gaat ge blijven zien dat die hersteld is geweest. Niet aanvaardbaar voor mij...
papieren net opgemaakt, waaronder de vermelding dat ik een 10 tal getuigen heb (1 ervan is beëdigd politieman

Met verzekeringen heb ik een niet zo goede ervaring gehad in het verleden: als ze er van tussenuit kunnen muizen, dan doen ze dat wel. In het ergste geval moet ik hem zelf maken. Niet dat ik dat niet zou kunnen, maar 't is wel weer werk bij...
Is het via de verzekering, zijt dan maar zeker dat mijnheer de expert een bedrag kan bijtellen voor te laten uitspuiten. Alleen de vleugel aan de zijkant gaat ge blijven zien dat die hersteld is geweest. Niet aanvaardbaar voor mij...
-
- Pug Driver
- Contacteer:
Expert die altijd bij mij gekomen is heeft elke keer vlot genoeg geteld voor deftig uit te spuiten.
(Somers)

-
- Pug Driver
- Contacteer:
sorry ma kan t nie laten; MILF hunterjurgen_s schreef:allé![]()
Aan de kleuterschool van de kleinste geparkeerd, wat geklapt met andere ouders ...