Na ze het mij eens mooi gevraagd hebben ga ik de Rallye hier ook eens voorstellen.
Ik heb die gezocht in een zotte beu, heb er een gevonden, en heb er alles gedaan om die toch maar te kunnen kopen
De voorbumper, voorzetels en stuur ontbraken samen met wat kleine onderdelen. De meeste dingen heb ik gevonden, maar ik blijf verder zoeken naar de ontbrekende delen.
Het is een originele fase II met 1300, gemaakt in 1990 (Modeljaar 91), ooit ingevoerd uit frankrijk. Hij heeft +- 130.000km.
Er is nog wat werk aan, maar da komt wel inorde
Hoe hij was toen ik hem kocht
Zonder die voorbumper wel
Bodempje
vroegere bumper
velgjes
Zeteltjes thx to Randy
"Tjoepkes" en nieuw peugeotembleempje (thx to Koentje)
Prince-_- 205 Rallye
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: Prince-_- 205 Rallye
De luchtfilterbehuizing zit erop, de achterste deurpaneeltjes zitten erin.
Binnekort eens een onderhoudje geven en dan zien we wel terug.
En mijn rallye had als fase 2 al standaard een zwart dash en knalrode rolgordels achteraan, niemand wou me geloven maar hier is het bewijs:
http://205rallye.net/diff.php
Foto'tjes
Voor:
Na:
Binnekort eens een onderhoudje geven en dan zien we wel terug.
En mijn rallye had als fase 2 al standaard een zwart dash en knalrode rolgordels achteraan, niemand wou me geloven maar hier is het bewijs:
http://205rallye.net/diff.php
Foto'tjes
Voor:
Na:
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: Prince-_- 205 Rallye
vééét
echt knappe bak maat.
komt volledig goed
respect voor het werk gezien de middelen petje af
echt knappe bak maat.
komt volledig goed
respect voor het werk gezien de middelen petje af
Re: Prince-_- 205 Rallye
En hij wil nog altijd niet starten, met een omgang wel maar dit is geen optie (een draadje van de bobine naar de accu trekken)
Nu beetje technisch, als ik aan het de draad in de stekker v.h. contactslot (als het contact opstaat) meet ten opzichte van de massa meet ik 12V
Maar als ik aan de draad van de bobine (zowel aan de zekeringkast als aan de bobine) meet als het contact opstaat meet ik 0V
De weerstand tussen de draad aan de zekeringkast en aan de stekker van de bobine is klein (dus ik weet zeker dat ik de juiste draad heb)
De weerstand tussen de draad van het contactslot en van de bobine (beiden aan de zekeringkast) ook (dus ik ga er vanuit dat die verbinding ook goed is)
Het rare is dat de weerstand (met contact af) tussen de draad van de bobine en de - pool van de accu ook heel weinig is (klopt dit wel?)
Wie o wie kan me helpen
Nu beetje technisch, als ik aan het de draad in de stekker v.h. contactslot (als het contact opstaat) meet ten opzichte van de massa meet ik 12V
Maar als ik aan de draad van de bobine (zowel aan de zekeringkast als aan de bobine) meet als het contact opstaat meet ik 0V
De weerstand tussen de draad aan de zekeringkast en aan de stekker van de bobine is klein (dus ik weet zeker dat ik de juiste draad heb)
De weerstand tussen de draad van het contactslot en van de bobine (beiden aan de zekeringkast) ook (dus ik ga er vanuit dat die verbinding ook goed is)
Het rare is dat de weerstand (met contact af) tussen de draad van de bobine en de - pool van de accu ook heel weinig is (klopt dit wel?)
Wie o wie kan me helpen
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: Prince-_- 205 Rallye
op die drad moet of 12V zitten
als gij weerstand meet naar de massa zoals in laatste geval, meet je ook door de bobine en die hangt aan de anderekant aan de massa. dus da is normaal...
wa ni normaal is is da ge buiten geen 12V krijgt...
zou alle draden eens ne keer goe nalopen
kunt misschien zelfs nog de draadnummering lezen da ge zeker zijt dat draad goed is.
als gij weerstand meet naar de massa zoals in laatste geval, meet je ook door de bobine en die hangt aan de anderekant aan de massa. dus da is normaal...
wa ni normaal is is da ge buiten geen 12V krijgt...
zou alle draden eens ne keer goe nalopen
kunt misschien zelfs nog de draadnummering lezen da ge zeker zijt dat draad goed is.