We have a few beers to celebrate!!!
1991 - Peugeot 205 CTI - Pug(z)ot
Moderator: P-unit
-
Freaky Freeky
- Berichten: 832
- Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
- Locatie: Aant kanaal van Opitter
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
@ thomas en fre, merci vr t aanbieden van de hulp maar zo ne lange gelijk ik onder zo een klein 205ke is mij meer als gezellig genoeg, maar om te suporteren altijd welkom e
dus nu zaterdag in de namiddag nog eens bezig geweest;
de karter, oliepomp en t vulstuk onder de krukas gedemonteerd (aan dat vulstuk lekte hij dus motorolie langs die rubberen "hamerkes")


de boit steekt ook zo goed als ineen, ben nu nog aan het wachten op mijn langere 5e versnelling


nog een sfeer fotoke...

dus nu zaterdag in de namiddag nog eens bezig geweest;
de karter, oliepomp en t vulstuk onder de krukas gedemonteerd (aan dat vulstuk lekte hij dus motorolie langs die rubberen "hamerkes")


de boit steekt ook zo goed als ineen, ben nu nog aan het wachten op mijn langere 5e versnelling


nog een sfeer fotoke...

-
205tunerke
- Berichten: 1969
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
-
Freaky Freeky
- Berichten: 832
- Lid geworden op: do 20 apr 2006, 22:22
- Locatie: Aant kanaal van Opitter
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Berichten: 6173
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
awel ik heb der rubberkes gisteren gestoken, ging verdacht vlotjes, geen voelermaatjes of plaatjes nodig gehad om ze dertussen te wringen
t blokske gleed er zelfs terug tussenuit
(heb wel wat vet gebruikt)
nu nog de krukas lagers vervangen van de drijstangen, en de versnellingsbak er terug tegen hangen, en dan... kunnen we naar de keuring, heb mijn keuringskaart gehad
edit, zo een langer 5e steken leek simpeler als het was; de hele as heb ik opnieuw uit de versnellingsbak moeten halen om t tandwiel er af te persen... niet zoals ik eerst dacht, effe t dekselke deraf en de 2 tandwielen wisselen.
nu nog de krukas lagers vervangen van de drijstangen, en de versnellingsbak er terug tegen hangen, en dan... kunnen we naar de keuring, heb mijn keuringskaart gehad
edit, zo een langer 5e steken leek simpeler als het was; de hele as heb ik opnieuw uit de versnellingsbak moeten halen om t tandwiel er af te persen... niet zoals ik eerst dacht, effe t dekselke deraf en de 2 tandwielen wisselen.


