Als ge't maar weet...KrisKe schreef:ik heb gezien, hoe nen gti goe kan liggen voor constant rond te knallen,
Bouwj - Peugeot 205 - Den Hans
Moderator: P-unit
-
Den Hans
- Berichten: 2875
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
- Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
- Contacteer:
Vandaag was't toertocht met de 205 GTi club. (Omgeving Breda)
Weer lekker het beest uitgehangen...

Eneuhm... hoewel ik vond dat de GTi niet 100% naar m'n zin was, kon ie toch goed mee met de 16 kleppers.
Mannen geloofden het weer nie dat ik met een 'standaard' 8 klepperke rond reed.
Tot +/- 170 reden ze nauwelijks van mij weg en bij de bochtige weggetjes (heb meer koppel onderin) zeker nie.
Weer lekker het beest uitgehangen...

Eneuhm... hoewel ik vond dat de GTi niet 100% naar m'n zin was, kon ie toch goed mee met de 16 kleppers.
Mannen geloofden het weer nie dat ik met een 'standaard' 8 klepperke rond reed.
Tot +/- 170 reden ze nauwelijks van mij weg en bij de bochtige weggetjes (heb meer koppel onderin) zeker nie.
-
Den Hans
- Berichten: 2875
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
- Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
- Contacteer:
Weer een nieuw 205je erbij...


Gekocht met een versn.bak die uit 2e en 4e springt en nog wat kleine dingetjes. Bleek achteraf gezien toch wat meer te zijn...
Koppakking RIP
Koppeling op
Remmen op
Stuurkogel kapot
Onderhoud van kust m'n kl*ten
Dus wat is er allemaal gebeurd:
Nieuwe filters (alles)/ bougies/V-riem
Motor olie/bakolie / KVS vervangen
Andere motor en bak erin met 50.000 minder en met recent vervangen distributie en koppeling
Schakelstang gefixt (zat dus niet in de bak dat uit versnelling springen
)
Stuurkogel
Remmen vooraan
en nog wat kleine dingen
En tijdelijk de Toulouse velgjes eronder.
TO DO -> Keuring en dan eindelijk aan de Multi beginnen.
Deze wordt dus efkes m'n daily/werkpaard. Komt dus ook een trekhaak onder + hulpveren binnekort.


Gekocht met een versn.bak die uit 2e en 4e springt en nog wat kleine dingetjes. Bleek achteraf gezien toch wat meer te zijn...
Koppakking RIP
Koppeling op
Remmen op
Stuurkogel kapot
Onderhoud van kust m'n kl*ten
Dus wat is er allemaal gebeurd:
Nieuwe filters (alles)/ bougies/V-riem
Motor olie/bakolie / KVS vervangen
Andere motor en bak erin met 50.000 minder en met recent vervangen distributie en koppeling
Schakelstang gefixt (zat dus niet in de bak dat uit versnelling springen
Stuurkogel
Remmen vooraan
en nog wat kleine dingen
En tijdelijk de Toulouse velgjes eronder.
TO DO -> Keuring en dan eindelijk aan de Multi beginnen.
Deze wordt dus efkes m'n daily/werkpaard. Komt dus ook een trekhaak onder + hulpveren binnekort.
