2001 - Peugeot 306 XS - Pug306XS
Moderator: P-unit
Mja ik rij wel graag sportief, maar track days heb ik nog ni gedaan.
Ik probeer em toch een sportief zicht te geven en kuipzetels ontbreken nog vond ik. Tzal mss de velgen worden of deze. Maar bekleden zal ni voor direct zijn dan
Ik probeer em toch een sportief zicht te geven en kuipzetels ontbreken nog vond ik. Tzal mss de velgen worden of deze. Maar bekleden zal ni voor direct zijn dan

[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
rijdt ge nu zo snel in de bochten dat uw standaard stoelen niet meer voldoen? Klinkt een beetje onnozel mijn vraag, maar ge weet wel waar ik naartoe wil. Kuipstoelen is heel leuk, maar ge moet er wel iets voor opofferen. Lange afstanden gaan wel wat harder voor uw kont zijn, kasseistroken gaan nog minder comfortabel zijn. In de bochten gaat ge natuurlijk heel goed ondersteund zitten.
En pas op, ik ben zelf fan van dergelijke stoelen, maar ge moet goed weten waaraan ge begint. Er staan er genoeg te koop en dat is niet zomaar.
En pas op, ik ben zelf fan van dergelijke stoelen, maar ge moet goed weten waaraan ge begint. Er staan er genoeg te koop en dat is niet zomaar.
Ja ieder zijn ding natuurlijk he
.
Ik ga er is goe over nadenken, die zetels dak nu heb zitten idd goed, maar ik zou eens de frames van mijn ori zetels moeten overzetten op deze, want men frame op de rugsteun is scheef getrokken door kweeniwa van de vorige eigenaar. Ik zou da bij peugeot kunne doen voor 100 euro de stoel. Dan ga ik pas geniete van die stoelen
(Tis trouwens van XS interieur naar GTI
)

Ik ga er is goe over nadenken, die zetels dak nu heb zitten idd goed, maar ik zou eens de frames van mijn ori zetels moeten overzetten op deze, want men frame op de rugsteun is scheef getrokken door kweeniwa van de vorige eigenaar. Ik zou da bij peugeot kunne doen voor 100 euro de stoel. Dan ga ik pas geniete van die stoelen

[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]