advertentie All about details reclame

1999 - Peugeot 306 - Marty

306, 307, 308 en 3008

Moderator: P-unit

106driver
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 11 jul 2007, 15:31
Locatie: evergem

Bericht door 106driver »

een héél knappe pug ik ben benieuwd om hem eens in het echt te zien.
Kom je naar de meet en greet van concept?
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

106driver schreef:een héél knappe pug ik ben benieuwd om hem eens in het echt te zien.
Kom je naar de meet en greet van concept?
Merci, maar de pug zal daar nog nie te vinden zijn, ikzelf wss wel :wink:
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Vandaag is de nieuwe grill besteld bij en deze zou normaal donderdag binnen zijn. Voor de rest staat de pug volledig ineen, voor morgen de ruitjes te steken en de deuren af te werken. Dan nog de achterruit plakken en nog wat detail's en we kunnen bollen :) .

Ook naar Kinny gebeld voor een afspraak, maar moet morgen nog eens bellen, want hij had de agenda niet bij de hand :wink: .
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Vandaag het rubber al rond de velgjes laten trekken en om mijn stukken naar garage geweest. Maar heb een verkeerde grill gekregen, nu gaan ze nog proberen om die terug te sturen en volgens hun is diegene die ik wil niet te krijgen via Peugeot zelf.

Maw, ben ik op zoek naar een embleemloze grill voor ph2 of 3 :wink:
Moest er iemand iets weten ofzo, laat het hier of in "gezocht" topic weten
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Vandaag het andere spiegelglas er dan toch ingekregen zonder te breken :p en de spiegel staat er dus ook op, alsook de spoiler. Heb wat gesukkeld met de ruit terug te steken in de deur, om die clip's mooi in die rubber te krijgen voor op ruitemechaniek :x

Nu de andere kant nog, hier en daar wat details en alles nog regelen van deuren en motorkap in de carr bij ons. Dus als alles goedgaat bolt deze morgenavond huiswaarts :D
Dan nog wat hoger vijzen en in orde zetten voor de keuring ...
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Hier nog een update'je van vandaag, zelf een plaatje gedrukt voor de meetings :D
Afbeelding

Ben wel nog aant twijfelen om het zo te laten of het rode mee te spuiten in kleur van de wagen...
Wichel
Berichten: 408
Lid geworden op: wo 20 jan 2010, 19:05
Locatie: Schoten
Contacteer:

Bericht door Wichel »

ik laat dit zo :D kwestie van het rode te behoude :D de look van een normale plaat :D was ze bij mij vergete eraf te hale onderweg naar huis :lol:
Black LIon 2 0 7
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
Locatie: Hoegaarden
Contacteer:

Bericht door Black LIon 2 0 7 »

wel nice vink ma heb het ook al voor gehad da ik men plaat was vergeten te veranderen op zolder en bij het buiten rijden deden ze teken
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Ja, dit zal ik dan extra int oog moeten houden he :lol:
Gelukkig zijn er nog zo in de club, dus we kunne mekaar eraan doen herinneren :P
Black LIon 2 0 7
Berichten: 506
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:52
Locatie: Hoegaarden
Contacteer:

Bericht door Black LIon 2 0 7 »

ja welke meet is je volgend mij is zondag boortmeerbijk normaal
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Ik doe pas meets als hij klaarstaat, dus zal wss in Middelkerke worden dat hij voor de 1e keer te zien is :wink:
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Pug is parked back on the driveway :D :D

Vandaag nog de ruitjes goedgestoken, collega speciaal nog naar peugeot gestuurd voor rubbertje voor op de ruitmechaniek te halen, dat ik toch kon bollen tegen vanavond 8)

Heb wel wat gesukkeld met de ruitrubbers langs de binnekant en heb een zekering moeten vervangen voor de centrale deurvergrendeling en de ruitbediening, maar nu werkt alles terug zoals het hoort. Het gaf echt een raar (deugddoend) gevoel om ermee op de baan te komen, lekker hard tegenover mijn pa zijn Focus, zoals het moet dus :P

Heb geen foto's van de werken, want was te druk bezig vandaag. Had tegen 20u gedaan en normaal doen ze bij ons tegen dan alles al dicht, dus was maar net op tijd. Nu alles klaarzetten voor de keuring, zodat deze vrijdag kan gekeurd worden, want ze nemen daar GEEN BRUGDAG.
Wichel
Berichten: 408
Lid geworden op: wo 20 jan 2010, 19:05
Locatie: Schoten
Contacteer:

Bericht door Wichel »

Black LIon 2 0 7 schreef:ja welke meet is je volgend mij is zondag boortmeerbijk normaal
jep jep me 2 8) (deze keer met afgewerkte velge :oops: )
Marty
Berichten: 1239
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 17:22
Locatie: Moerbeke-Waas

Bericht door Marty »

Pugske staat sinds gisteren terug bij ons op den oprit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Morgenmiddag naar Gent om de nieuwe koplampen en dan -als we daar toch passeren- eens bij Concept meeting mijne kop binnesteke. Zal voor nielang zijn, want ga morgen de pug keurings-klaar te zetten, zodat we vrijdag enkel nog de lichtjes moeten laten regelen en richting Stekene kunnen bollen :wink:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9547
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

tssss flauwe :P

grijs is saai :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “30x”