Bouwj - Peugeot 306 GTI-6 - Freaky Freeky
Moderator: P-unit
-
-
Den Freaky fixt het weer,
Wat goudklompje draait alweer...
De radiator is ook al vervangen maar krijg hem niet goed ontlucht, maandag die speciale pot eens vant werk meenemen.
Ondertussen staat hem ook al bijna half in keurigstatus, morgen mischien nog wat klommelen en dan eens kijken of ik vrijdag een dagje verlof kan krijgen om naar de keuring te gaan zodat ik weer een jaar van die mezerie afben...
Wat goudklompje draait alweer...
De radiator is ook al vervangen maar krijg hem niet goed ontlucht, maandag die speciale pot eens vant werk meenemen.
Ondertussen staat hem ook al bijna half in keurigstatus, morgen mischien nog wat klommelen en dan eens kijken of ik vrijdag een dagje verlof kan krijgen om naar de keuring te gaan zodat ik weer een jaar van die mezerie afben...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
inderdaad, de datum blijft gewoon elk jaar hetzelfde... als je ook vroeger of zelfs later zou gaan...
Voor mij is de datum best goed, tzijn nog geen meetings en nu begint zowat het schone weer en is het niet te koud of nat, in de winter is het mij veel te koud om daar aan te beginnen...
Voor mij is de datum best goed, tzijn nog geen meetings en nu begint zowat het schone weer en is het niet te koud of nat, in de winter is het mij veel te koud om daar aan te beginnen...
Show some respect to earn some respect !!!...
-
Den deze is ondertussen alweer in orde voor een jaartje...
De zondag eens naar lower level geweest en in de prijzen gevallen sè, top 30.
Ondertussen ben ik bezig met nog enkele onafgewerkte projectjes en toebehoren en heb ik tussen de rommel nog wat andere spiegelkes gevonden en eens gemonteerd. Ik vind het wel iets hebben maar thuis zijn de meningen nogal verschillend bij sommige dus darom had ik eens graag jullie mening hierover ???
Is het een GO or NO GO ???

Yeuwwwwwwwwwww...
De zondag eens naar lower level geweest en in de prijzen gevallen sè, top 30.
Ondertussen ben ik bezig met nog enkele onafgewerkte projectjes en toebehoren en heb ik tussen de rommel nog wat andere spiegelkes gevonden en eens gemonteerd. Ik vind het wel iets hebben maar thuis zijn de meningen nogal verschillend bij sommige dus darom had ik eens graag jullie mening hierover ???
Is het een GO or NO GO ???

Yeuwwwwwwwwwww...
-
- Contacteer:
M3 spiegels wel dan?kevinsbreak schreef: hoort nie op een pug als je het mij vraagt!

ze trekken wa op deze eh:
http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... %20002.jpg

Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v