Trommels trommels trommels en nog eens trommels zeide ze vroeger bij bassi en Adriaan
En gelijk hadden ze, dat remt toch nog altijd beter als schijven. enkel dat het meer onderhoudsvriendelijk is, kostelijker en ze hun warmte niet goed kwijtkunnen met overhitting en geen remmen als gevolg... (bij exstreem gebruik natuurlijk)
De deze heeft me van het weekend dus serieus in de steek gelaten,
Het was mooi weer dus dacht deze nog eens buiten te halen en een toerke te maken maar aan het tankstation sloeg het noodlot toe, niet meer aan de praat te krijgen en daar stond ik dan.
Vanalles gecontroleerd en geprobeerd maar niks hielp, dan maar terplekke de bumper afgehaald om zo te kunnen slepen tot thuis...
pfff wat een mezerie weer, eens zien wat er juist het probleem is en als het mij teveel gaat kosten naar mijn goesting zou dit wel eens zijn einde tuningcar kunnen worden want de goesting is ver zoek aan het geraken.
heeft misschien ergens te maken van zal stil te staan. Misschien ergens een leidingske verduurt ofzo. Zal wel niks ergs zijn. Gooi u er maar eens onder
De accu gaat volgens mij al slecht zijn, geeft aan met de tester dat hem nog goed is maar toch zit er niet genoeg volt op en hij laad ook niet op als de batterijlader er aanhangt en is zo plat als eene pier. Mijne chef heeft er een speciale lader opgehangen nu die de hele nacht zijn werk gaat doen dus morge weet ik meer over de accu
De alternator was ter plekke op het tankstation gloeiend heet en stinkte verschrikkelijk naar verbrand dus die is ook al zeker naar de kl*te.
Ik hoor de benzinepomp in de tank ook niet meer zoemen en de zekeringen zijn allemaal in orde dus die kan mischien ook nog kapot zijn oftewel is er ergens nog een probleem met het startonderbrekingsysteem, ik krijg het allarm wel afgezet enzo maar toch wil hem niet starten. Ik ga die hele nest van kabels eens volgen en terug orgineel maken en die hele rommel er tussenuit halen, probleem is dat heel het interieur weer half moet gedemonteerd worden.
Het groene kaartje van de ohhh zo geweldige belgiche keuringnest is ook weer binnen gekomen dus dat komt er ook nog eens allemaal bovenop sè