ja tenzij ik mijn zin plots op iets anders zetdiere schreef:komen de keskin velgen terug eronder in de nieuwe kleur?
grtz
2004 - Peugeot 206 Bruno Thiry - xamo
Moderator: P-unit
-
Stijn Slabinck
hey Xamo,
Ik heb dit weekend eens mijn led black mistlicht gemonteerd maar die deed het niet, Origineel wel. Is het zelfde mistlicht als u. Enig idee waarom? Kan het zijn dat je de plus en min draad moet omkeren??
Ook wou ik weten of je achterruitwisser motor vast zit met popnagels of dergelijke? Ben van plan mijn ruitenwisser eraf te halen maar geen ervaring mee.
Grtz Stijn
Ik heb dit weekend eens mijn led black mistlicht gemonteerd maar die deed het niet, Origineel wel. Is het zelfde mistlicht als u. Enig idee waarom? Kan het zijn dat je de plus en min draad moet omkeren??
Ook wou ik weten of je achterruitwisser motor vast zit met popnagels of dergelijke? Ben van plan mijn ruitenwisser eraf te halen maar geen ervaring mee.
Grtz Stijn
van somiige after market lichten kan het idd wel eens gebeuren dat je de bedrading moet omgekeerd steeken bij mij was het in ieder geval toch nie zo maar heb destijds wel nog raare dingen voorgehad met mijn lexus lichten
en de motor van de achterste ruitewisser zit idd vast met popnagels der zitten er 3 of 4 in ,
grtz xamo
en de motor van de achterste ruitewisser zit idd vast met popnagels der zitten er 3 of 4 in ,
grtz xamo
-
cleaned 206