2002 - Peugeot 406 Pack Sport - Dries
Moderator: P-unit
@ Sidd: Ja vind het ook schoon velgskes, Maar net een maatje te smal en te klein voor een mooie zomervelg op een 406 te zijn vind ik persoonlijk.
@Roene: ja een 195/40/17 zou wel mooier zijn denk ik, maar om de zelfde wielomtrek te behouden moet het een 195/45/17 worden denk ik of mss nog wat smaller. maar hoe smaller hoe meer getrokken de banden liggen, dan behoud je mss ook het zelfde profiel niet ? ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed.
@Roene: ja een 195/40/17 zou wel mooier zijn denk ik, maar om de zelfde wielomtrek te behouden moet het een 195/45/17 worden denk ik of mss nog wat smaller. maar hoe smaller hoe meer getrokken de banden liggen, dan behoud je mss ook het zelfde profiel niet ? ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed.
Mij dit weekend is met de zwarte spuitbus bezig gehouden. amateur-style natuurlijk
.
eerst de ruitenwissers

op de foto is inderdaad maar 1 wisser te zien, maar aangezien de andere er echt niet wou afkomen ( en ik heb vanalles geprobeerd, maar wel weer amateur-style ofcourse)
heb ik deze maar op de auto gespoten.
en dan de remklauwen

Wou dan ook effe de nieuwe wintervelgjes er op zetten maar daar lukte het niet zo goed.
Hierover stel ik wel een vraag in het velgen gedeelte

eerst de ruitenwissers

op de foto is inderdaad maar 1 wisser te zien, maar aangezien de andere er echt niet wou afkomen ( en ik heb vanalles geprobeerd, maar wel weer amateur-style ofcourse)
heb ik deze maar op de auto gespoten.
en dan de remklauwen

Wou dan ook effe de nieuwe wintervelgjes er op zetten maar daar lukte het niet zo goed.
Hierover stel ik wel een vraag in het velgen gedeelte

-
Solstice_Coupe
- Contacteer:
Schoon veranderingen !!!
Die zwarte ruitenwissers had ik ook int kopke zitten. Met de jaren worden ze wat dof en dan trekt het op niks meer
. Kheb der hier 3 waarvan de ruitenwissers ( en nog wat stukken) terug zwart moeten. Zal eens zijn als ik veel tijd heb
In de zomer komen er bij mij ook ander-kleurige remmekes op
Doe zo verder zou ik zeggen, het ziet er goed uit !
Groetjes,
Ronny
Die zwarte ruitenwissers had ik ook int kopke zitten. Met de jaren worden ze wat dof en dan trekt het op niks meer
In de zomer komen er bij mij ook ander-kleurige remmekes op
Doe zo verder zou ik zeggen, het ziet er goed uit !
Groetjes,
Ronny
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]