nog eens wat posten he
auto is sinds gistere binnen omdat hij nu ook koelingswater verbruikte... op 2 weken tijd 3 keer volledig bakje bij moest gevuld worde
vandaag had de garage gebeld omdat ze de oorzaak gevonden hadden...
weet nimeer juist wat ze zeiden want ze hadden me wakker gebeld en was maar met een half oor aant luisteren
het probleem was dus iets met de waterpomp ofziets omda de waterdarmen koud waren na een testrit en dus het koelingswater niet het volledige circuit aflegde... en/of ergens een zware lek zat... maar vonden geen waterplas onder de auto waar hij stond... dus ze vermoeden ook ergens een lek in de motor zelf

... nu gingen ze vandaag het blok openleggen en zoeken waar de lek zit... ze gingen ook ineens kijken naar de schelpjes ofzoiets die achter de kleppen zitten om te zien of er daar ook geen van kapot zijn voor het olieverbruik...
dus zal een gepeperde rekening worde vrees ik... ma hoop vooral da al die zever eindelijk stopt na deze werken... want ik word da zowa stillaan beu me al die miserie...
plus... weet er iemand een goeie kit om de achterlichten te dichten?? want dit is reeds het 3de paar achterlichten dat der al insteekt maar heeft nog steeds last van waterdamp achter het glas. en aangezien hij nimeer in garantie is ga ik geen 4de paar betalen om na een paar weken vast te stellen da ze dat weer hebben... dan kit ik ze liever wel af.
groete
Lemon...