advertentie Garage Kenens reclame

1993 - Peugeot 309 - Steven

Moderator: P-unit

Joske
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door Joske »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hou het weekend van 15 augustus volgend jaar maar vrij. :lol:
Steven

even more pics

Bericht door Steven »

just a couple more...
Sorry ma kvind de neus zoveel beter met de GTI bumper erop...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
KrisKe

Bericht door KrisKe »

ZOOOO verschrikkelijk mooi deze 309...

hij smeekt in mijn ogen echter om een verlaging, maar voor de rest vind ik hem rete VET zoals hij is, en ik zou hem graag is in het echt willen bewonderen, (hint hint, op mijn oprit) :lol:
Peugeot drive=>the way of live

Peugeot 205 'Junior' 1.4Xs 1987
Peugeot 406 1.9TD phase 1
Steven

Bericht door Steven »

@KvH: bedankt voor je goeie comment, leuk om zo'n dingen te horen van mensen die zelf met een extreem lekkere pug rondrijden. Vanvoor zou hij idd wel wat naar beneden mogen. Miss als ik onderweg eens ergens een setje veren tegenkom...

Ik zal wel eens tijd maken om een event te doen, trackday en PSA dag in hoeselt had ik beide al vastliggen voor andere dingen. Maar wie weet binnenkort...

Vandaag toevallig nog een 309 tegengekomen langs de kant van de weg. Zelfde uitvoering als de mijne ooit geweest is...

Afbeelding

Vond het wel leuk om de verschillen zo te zien: het groene lijntje op de flank, de logo's, de originele ruitenwisser, de grijze bumper, de hoofdsteunen, ... Zal er in de week nog eens langsgaan, misschien kan ik wel enkele onderdelen op de kop tikken voor de mijne...
KrisKe

Bericht door KrisKe »

zijne is lager :lol:

ik blijf erbij, ik wil hem op mijne oprit zien :lol:

Steven

Pug VS Pug

Bericht door Steven »

Haha, ja zijne ligt lager ja, op steelies ligt mijne ook net iets lager... Kzal ook ff foto's posten van de voorkant :lol:
Afbeelding

Ivm met je oprit, kzal is kijken wanneer ik tijd kan maken. :wink: maar tzal nog nie voor dees week zijn...
Steven

Bericht door Steven »

Zoals gezegd eind vorige week nog even langs die accident-309 gegaan en enkele onderdelen meegenomen:

-kofferpompjes
-voorste grill
-deurschakelaars
-klein prulledingetjes

Ik was ook geïntereseerd in de voorruit, maar die mocht er spijtig genoeg niet uit. Wagen ging naar een opkoper die hem zou strippen voor onderdelen die naar afrika gingen, vandaar... (Zag er nog uit als nieuw, slechts 88.000km :( , zonde...)

Volgende op de planning dus een embleemloze grill in elkaar flansen... :lol:
Steven

Bericht door Steven »

En vanmorgen al ff geknutseld en de ruwe vorm van de grill is al in orde... Nu de afwerking, das een ander paar mouwen... Heeft er miss iemand een idee waar ik mijn kleurcode kan vinden? Normaal staat die bij peugeot toch ongeveer bij de veerpoot, niet? Of als er iemand gewoon de kleurcode vanbuiten kent mag je die ook ff geven :lol:

Afbeelding
T'is maar een gsm foto, kzal wel is een betere trekken als hij wa verder gevorderd is...
KrisKe

Bericht door KrisKe »

heo heb je hem geplakt?

Steven

Bericht door Steven »

Gewoon een hoop plasticplamuur ingeduwd. Blijft toch nog enigszins flexibel. Dit leek mij het makkelijkste. Andere suggesties?
PUG(z)OT
Pug Driver
Contacteer:

Bericht door PUG(z)OT »

plastiek lassen, enkel plamuur gaat breken.

@ kvh : luierik, huisarrest ofwa ? plaats van de mensen na u te late kome, nie gierig zijn en in dieje gti springe :wink: :D
Steven

Bericht door Steven »

Plastieklassen had ik zelfs nog niet aan gedacht :oops: Mjah, daar is het nu toch te laat voor, hij zit al volgesmeerd met plamuur. Kzal is kijken wa da doet, en ondertussen al maar zoeken achter nog een grilleke dan zeker ...

Afbeelding
KrisKe

Bericht door KrisKe »

zoals wes zei,

beter plastic lassen, of met 2componentenlijm, dat is in sommige gevallen zelfs beter (mijn exbumpers waren eeerst ook gelast, en begonnen af tekenen, en met 2componentenlijm niet)

@wes...nacht werk,...., en gti staat op stal :(, laatste meeting is den 11ste oktober, en dan gaat die omhoog, en begin ik aan de eerste fase van de restauratie :wink:

Steven

Bericht door Steven »

Ondertussen ook gevonden welke kleur er op de mijne zit! Ik heb in de database van motip alle kleuren gevonden die in 1993 op een peugeot geleverd werden. Hieruit heb ik dan alle grijze kleuren gehaald en deze nog eens uitgedund aan de hand van de data. Zo bleven er uiteindelijk 3 kleuren over waarvan 1 donkergrijze en 1 bijna zwarte.

Mijn kleur heet: Gris Argent Met 2C. met kleurcode: EYS, MOYS of M1YS
geleverd op peugeots van bouwjaar 1986 tot 1993... Op de 309 dus.
Steven

Bericht door Steven »

Grill is weer een stapje verder, hij is niet 100% foutloos maar kvind hem nie slecht voor een eerste poging. Eens kijken of we er morgen een kleurke op krijgen...

Afbeelding
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “30x”