heb zo vluchtig de laatste pagina's doorgelezen. maar als je een waardevaste Dimma wilt bouwen, dan zou ik zeker geen andere bumpers gebruiken (enkel de originele Dimma bumpers). En zou ik dus wel voor de verbredingsset voor het onderstel gaan. Spacers en een veel te lage ET zijn geen passende oplossing. Dan zullen je voorste lagers het niet lang volhouden, vrees ik.
Ga ook voor een setje diepe wielen, liefst 3delig (maar dat is een persoonlijke mening).
Let daarnaast ook goed op met het plaatsen van de kit. Anders heb je binnen de kortste keren scheuren. En dat zou zonde zijn van al het werk

Zoek iemand met ruime ervaring en laat je niets wijsmaken. Informeer bij meerdere personen. En kijk ook na reeds bestaande projecten van die persoon. Zo ben ik ook eens de boot ingegaan helaas. Polyester spuiten is ook een vak apart. Helaas is de stalen kit niet of nauwelijks meer aan te komen voor de 306.
Ik hoop voor jou dat het niet gaat tegenvallen mbt het vermogen van je xs. De wagen wordt wel
iets zwaarder hoor
maar als het project doorgang gaat vinden: heel veel suc6! het blijven idd erg mooie wagens.