advertentie Garage Kenens reclame

2006 - Peugeot 207 Sporty Pack - Sparco

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

sparco

Bericht door sparco »

Tegen beter weten in, ben ik net naar het keuringsstation in Tienen gegaan, en ik kan zeggen dat ik al vrij positief niews heb :lol:
De velgen en de zonneband zijn goed :lol: dikke vinger naar de flikken :twisted:
Voor de geometriemeting van de verlaging, moet ik wel naar Alken ofzo zeiden ze, dat konden ze daar niet doen, en omdat ze voor de rest nix gedaan hebben, hebben ze wel nog geen verslag geschreven, maar ik moest ook nix betalen... :D
Enkel dus de banden moeten veranderd worden he, was 2.31% en mag max 2% zijn dus...
Volgens die mensen daar, zou ik beter de 215/40 nemen, anders zou het wel te breed kunnen worden volgens de mensen van Alken, waar ik dus heen moet binnekort.
Deze worden het dus...
Nu heb ik de keuze uit Dunlop of Pirelli Zero Nero...
Welke raden jullie aan???

Grtz
Dragoon
Contacteer:

Bericht door Dragoon »

ge kunt met beide merken ni verkeerd doen :wink:

pirelli slijt wel sneller
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)

~ 306 1.8 16v
whitepeugeotke

Bericht door whitepeugeotke »

ahzo,
goed nieuws gekregen dan.
ik zou voor dunlop gaan.
ik zelf heb dunlop op liggen en ben er heel content van.
Pirelli is iets zachter en slijt ook rapper.

grtz
sparco

Bericht door sparco »

Pirelli's zijn ook wel 6€ goedkoper :lol:
Mrja, op een totaal grapke van +600@ moet ge ni klagen he...
Denk ook voor de Dunlops te gaan, had al gehoord dat Pirelli's niet zo "slijtvast" zijn...

Grtz
Jarno

Bericht door Jarno »

heb altijd dunlop gereden en nu rij ik met pirelli's.
liggen allebei goed op de baan maar de pirelli slijt echt gelijk zot :?
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j254/Jarno_ve/sign-1.jpg[/img]
Evolver
Contacteer:

Bericht door Evolver »

Voor die geometriemeting moet ge normaal gezien eerst een afspraak maken. Niet vergeten, of ge kunt nog is terug :D
[url=http://www.bassq.com][img]http://www.hardcoremaniacs.be/evolver/banner001.gif[/img][/url]
sparco

Bericht door sparco »

Thanks for the advice... :lol:
Will do :wink:
sparco

Bericht door sparco »

Tyres for sale in Te Koop sectie :D
sparco

Bericht door sparco »

Na een beetje verder surfen stuitte ik op online bandenverkoop sites...
Blijkbaar bestaan de Falkens, die ik nu heb, ook in 215/40 :D ,dus ik denk dat het deze gaan worden :lol: en ze vallen nog goed mee in prijs ook :P

Grtz
happy
Pug Driver

Bericht door happy »

heb ze ook :wink:
sparco

Bericht door sparco »

Door al die heisa, zou een mens bijna vergeten, dat er reeds een paar updatejes geweest zijn aan de wagen :lol:
Dus bij deze;

Er werd een nieuwe radio in de wagen geïnstalleerd. En niet zo maar eentje, maar een JVC KW-AVX800 2din :P

Afbeelding

Deze sluit echt prachtig aan met het dashboard en levert een geweldige klank aan het standaard JBL systeem. Eveneens bleef de stuurbediening behouden en dimt hij vanzelf, als de lichten automatisch aangaan. :wink:

Verder werd er ook geopteerd voor een Pioneer TS-WX11A Gesloten versterkte subwoofer. Dit omwille van de goede prijs-kwaliteit verhouding en de leuke bas die het ding produceert. Deze werd rechtstreeks onder de bestuurdersstoel geplaatst en de kabels konden mooi weggewerkt worden in de middenconsole.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De + pool werd in het zekeringkastje naast de stuurkolom aangebracht, de - pool werd verzekerd door een massapunt onder de middenconsole en de remotekabel werd een de Quadlock gekoppeld. Verder werd ook de volumeregeling en filtereenheid van de Sub, onder de handrem doorgewerkt en geplaatst waar men er steeds makkelijk bijkan. De RCA kabels werden verlengd en via een splitter aangesloten op het Sub-out kanaal van de Headunit.

Het totaalpakket is werkelijk geweldig qua geluid en het standaard JBL pakket valt in het niets vergeleken met deze Pioneer subwoofer. Al werd de JBL wel behouden ter ondersteuning achterin en zorgt nog steeds voor de versterking van de speakers.

Ook werd er optisch een beetje bijgewerkt. De originele achterlichten werden namelijk terug gemonteerd en ook werd het johnny achtige antenneke vervangen door een 607 model antenne. De folie werd van de ramen verwijderd en er werd geopteerd voor peugeot zonneschermen op de achterste zijruiten in de plaats.
Eveneens geraken stilaan de rest van de interieurstijlen af, enkel de C stijlen moesten helemaal overnieuw gedaan worden, alsook de voorste bumpercover, wegens lopers in de lak en een of andere reactie op de cover.

Grtz
Erwin

Bericht door Erwin »

heel ferm allemaal dieje radio gaat ge content van zijn kheb dezelfde in mijne 307 zitte :D

groeten Erwin
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »

thx voor de uitleg van het aansluiten heb juistdezelfde thuis liggen van pioneer :wink:
zoveel verschil zal er dus niet zijn van 207 en 308
come & join us - http://stylerzz.forumotion.net/forum.htm
sparco

Bericht door sparco »

Graag gedaan...
Denk het ook niet...
Al met al een half uurke werk en hij kan blazen :lol:
Succes ermee.
Grtz
306xtreme
Contacteer:

Bericht door 306xtreme »