1993 - Peugeot 205 CTI - Resident Evil
Moderator: P-unit
-
-
mijn cti ken
hier nog enkele fotokes zie van de rode leeuw

http://s104.photobucket.com/albums/m180 ... ken024.flv
-heb mijn achterlichten al eens gedemonteerd en die witte pinker in t rood gestoken, da scheelt tenminste al, maar ik denk de blokjes volledig een rood kleurtje te geven..
-en met zo n windschermke is dat plezant cruisen zenne
-ondertussen nieuwe deurpaneelkes gemonteerd
-en nu nog wachten achter mijn skytune inox einddemper met 1 uitgang
- en dan nog voor de latere toekomst graag een 1.9 16v erin en gaan cruisen op de nürnburgring.. maar ja je vindt ze niet zo gauw meer.. toch nie in deftige staat..
-vind toch een schoon leeuwke ze, fier fier fier fier fier...
ging er nog een filmfragmentje bijzetten maar t lukte niet zo goed,
je moet dan maar op de link klikken zenne, t is maar kort ze.. cti ken on the move

http://s104.photobucket.com/albums/m180 ... ken024.flv
-heb mijn achterlichten al eens gedemonteerd en die witte pinker in t rood gestoken, da scheelt tenminste al, maar ik denk de blokjes volledig een rood kleurtje te geven..
-en met zo n windschermke is dat plezant cruisen zenne
-ondertussen nieuwe deurpaneelkes gemonteerd
-en nu nog wachten achter mijn skytune inox einddemper met 1 uitgang
- en dan nog voor de latere toekomst graag een 1.9 16v erin en gaan cruisen op de nürnburgring.. maar ja je vindt ze niet zo gauw meer.. toch nie in deftige staat..
-vind toch een schoon leeuwke ze, fier fier fier fier fier...
ging er nog een filmfragmentje bijzetten maar t lukte niet zo goed,
je moet dan maar op de link klikken zenne, t is maar kort ze.. cti ken on the move
-
achterlichten
tja, tzal dan toch aan mij liggen, maar niemand vind die achterlichten schoon, hahaahaha.. maar ga die eens volledig in t rood spuiten, zal een gans ander zicht geven, denkte nie.. heb die pinker al eens rood gedaan, maar t is nog nie zoals tmoet zijn, en als t nie goekomt dan weer de originele zenne.. steve
-
achterlichten
yo, wat denkte, nu beter dan voorheen?? k vindt het toch nie mis....
VOOR...

NA...

VOOR...

NA...

Laatst gewijzigd door resident evil op ma 27 apr 2009, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
achterlichten
wat bedoel je met" zou voor de rechtste voegen gaan"??
steve
steve
-
voegen
hahahaahahahah, vind ik een goei, was nog nie mee zenne, t is al laat voor mij ze, hahaahah
maar idd, de rechtse voeg zal het worden..
de keus van mevrouw he, hahaahhaah dan zijn ze ook content en kan ik nog wa investeren in mijn pug he
steve
maar idd, de rechtse voeg zal het worden..
de keus van mevrouw he, hahaahhaah dan zijn ze ook content en kan ik nog wa investeren in mijn pug he
steve
Re: mijn cti ken
mi16 dus? ik denk dat wij nog ene op overschot hebbenresident evil schreef: - en dan nog voor de latere toekomst graag een 1.9 16v erin en gaan cruisen op de nürnburgring.. maar ja je vindt ze niet zo gauw meer.. toch nie in deftige staat..

(er ligt ook ene in onze cti

pm maar als ge wilt dak es check

wagen ziet er goed uit, incl de achterlichte

Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v