2001 - Peugeot 306 Rallye - Rebelish
Moderator: P-unit
en toch sleept nen 7*17 et20 aan binnenkant van de kas (met 205/40/17)Joske schreef:Nope denk het nie.
7,5x17" met ET18 past volgens dit topic dus zal 7" breed ook wel passen.
(en vergelijkbaar: 7*15 et18 met 195/55/15 sleept ook aan binnenkant kas)
et15 is betere optie
Life's a bitch, but one day I'm gonna fuck her! :twisted: 8)
~ 306 1.8 16v
~ 306 1.8 16v
yup, heb vandaag es vlug ne spacer van 20mm tussengedropt
maar dan sleept band idd tegen de binnekas.
dus eene van 25 gaan bestellen.
ma bij het kijken zag ik dat bij het deel waar bumper en kas samenkomen, dat mijn bumper al voor een deel was afgesleten.
Dus meteen ook maar wa met de dremel bijgewerkt.
mss dees weekend ook nog eens kijken om de rand van de achterkast overteplooien ofzo, voor de zekerheid.
maar dan sleept band idd tegen de binnekas.
dus eene van 25 gaan bestellen.
ma bij het kijken zag ik dat bij het deel waar bumper en kas samenkomen, dat mijn bumper al voor een deel was afgesleten.
Dus meteen ook maar wa met de dremel bijgewerkt.
mss dees weekend ook nog eens kijken om de rand van de achterkast overteplooien ofzo, voor de zekerheid.
Vreesde ik al voor van overplooien dat de lak zou afpelen.
dus dacht dan aan slijpen maja als da nie mag voor keuring
Kassen rollen ga ik nie doen.
Ben daar geene favoriet van, ale toch nie met de soort velgen/banden dat ik heb.
Zal ook op nieks trekken das mooi met een cupvelg ofzo eronder.
Andere banden ja als deze eens versleten zijn.
En op et 17 kan ik nooit komen heb het een geprobeert op et 20 en dan sleept hij tegen de moderkuip.
komt binnekort wel op et 25 vanachter, maar kvrees er voor dat het nie genoeg zal zijn.
dus dacht dan aan slijpen maja als da nie mag voor keuring
Kassen rollen ga ik nie doen.
Ben daar geene favoriet van, ale toch nie met de soort velgen/banden dat ik heb.
Zal ook op nieks trekken das mooi met een cupvelg ofzo eronder.
Andere banden ja als deze eens versleten zijn.
En op et 17 kan ik nooit komen heb het een geprobeert op et 20 en dan sleept hij tegen de moderkuip.
komt binnekort wel op et 25 vanachter, maar kvrees er voor dat het nie genoeg zal zijn.
om dieje et te bekomen is geen probleem.
bv op et 20 zit enkel men belg band tegen die moderkuip vanbinne te slepen
maar modderkuip gaat wa open naar boven toe.
als ik duw tegen men moderkuip dan zit hij nergens meer tegen en heb nog zo ne goe halve cm ruimte tussen moderkuip en band en nog ne kleine halve cm dat band van de kast komt dus perfect.
aleen zou ik dus men moderkuip wa meer tegen het koetwerk moeten vast krijgen maar hoe ?
bv mag ik daar een gaatje in boren en me ne popnagel vastzetten ofzo ?
bv op et 20 zit enkel men belg band tegen die moderkuip vanbinne te slepen
maar modderkuip gaat wa open naar boven toe.
als ik duw tegen men moderkuip dan zit hij nergens meer tegen en heb nog zo ne goe halve cm ruimte tussen moderkuip en band en nog ne kleine halve cm dat band van de kast komt dus perfect.
aleen zou ik dus men moderkuip wa meer tegen het koetwerk moeten vast krijgen maar hoe ?
bv mag ik daar een gaatje in boren en me ne popnagel vastzetten ofzo ?