Ken 207 shootje p39
Moderator: P-unit
vandaag dus de banden binnengekomen. Heb de 2 dan direct op de velg laten trekken. De andere 2 ligge nog bij mn maat .
Prob is wel da de pug in de garage staat. Breng hem gisterenmidag binnen voor groot onderhoud, en ging normaal s'avonds ZEKER klaar zijn. Ze steke nieuwe oliefilter, luchtfilter, mazoutfilter en verse olie, de wagen start nu dus langs geen kanten meer.
Ben er deze midag geweest en ze hadde er nog niks aan gedaan sinds gisterenavond. Daarnet dus terug naar daar geweest en nog niks aan gedaan:s
morgenvoormidag gaan ze eens zoekenn wat het prob zou kunnen zijn.
Een ding weet ik dat is dat ik enkel voor het onderhoud zal betalen, bijkomende kosten betaal ik niet.
Prob is wel da de pug in de garage staat. Breng hem gisterenmidag binnen voor groot onderhoud, en ging normaal s'avonds ZEKER klaar zijn. Ze steke nieuwe oliefilter, luchtfilter, mazoutfilter en verse olie, de wagen start nu dus langs geen kanten meer.
Ben er deze midag geweest en ze hadde er nog niks aan gedaan sinds gisterenavond. Daarnet dus terug naar daar geweest en nog niks aan gedaan:s
morgenvoormidag gaan ze eens zoekenn wat het prob zou kunnen zijn.
Een ding weet ik dat is dat ik enkel voor het onderhoud zal betalen, bijkomende kosten betaal ik niet.
ik heb al bij 4 andere garagisten geweest en die zegge ook dat ze mssn met de mazoutfilter op te steken hem te hard hebben aangespannen en daardoor idd scheurtje in de leiding gekomen is. EN die 4 garagisten zeiden me allemaal dat ik niet voor die kosten moet opdraaien._Tom_ schreef:of de aanvoerleiding wil nogal eens scheuren. de 1.4 hdi heeft hier veel last van....
maar hier kan de garage helemaal niets aan doen!
hebben hetzelfde toevallig vandaag aan de hand gehad...
Nu ga ik nog eens zien naar mn garagist.
das flauwe kul, heeft niks met uwe mazoutfilter te maken!
die leidingen trillen ergens tegen, als het nu niet was, dan was het toch over enkele dagen/weken...
het is nu mss rapper door gescheurd door een beetje met die leidingen te bewegen, maar anders had ge het zowiezo voor gehad...
maar ergens hebt ge wel gelijk. als ik niks van ne auto af wist zou ik ook zo denken. groot onderhoud kost ne hoop geld, en dan wil hij plots niet meer starten. dus ik kan u wel begrijpen...
die leidingen trillen ergens tegen, als het nu niet was, dan was het toch over enkele dagen/weken...
het is nu mss rapper door gescheurd door een beetje met die leidingen te bewegen, maar anders had ge het zowiezo voor gehad...
maar ergens hebt ge wel gelijk. als ik niks van ne auto af wist zou ik ook zo denken. groot onderhoud kost ne hoop geld, en dan wil hij plots niet meer starten. dus ik kan u wel begrijpen...
kom dus net terug vn de garage en ze hebbe er WEERAL niet kunnen naar kijken. Gisteren was het ook al zo, toen zeide ze me vn we zulle ons beide zaterdagvoormidag eens met bezighouden, twas dus 11U30 toen ik daar was en ze hadde dus weer niks gedaan.
De pug is dus zonder probs binnen gegaan, nog NOOIT probs had met het starten of dergelijke. Dus vind ik het nu wel raar dat zij het onderhoud doen en nu de wagen niet meer start , dus is het niet mijn fout, maar die vn de garagsist.
En aan de personen die we het gevraagd hebbe hebbe er wel al meer pakken ervaring dan mn garagist. Een persoon werkt 15j bij een pugdealer dusja, en, nog 2 andere werken ook bij pug, en de laatste werkt bij citroen. En toch zeggen ze alle 4 hetzelfde dusja, moet dan toch iets vn waar zijn e .
De pug is dus zonder probs binnen gegaan, nog NOOIT probs had met het starten of dergelijke. Dus vind ik het nu wel raar dat zij het onderhoud doen en nu de wagen niet meer start , dus is het niet mijn fout, maar die vn de garagsist.
En aan de personen die we het gevraagd hebbe hebbe er wel al meer pakken ervaring dan mn garagist. Een persoon werkt 15j bij een pugdealer dusja, en, nog 2 andere werken ook bij pug, en de laatste werkt bij citroen. En toch zeggen ze alle 4 hetzelfde dusja, moet dan toch iets vn waar zijn e .