1991 - Peugeot 309 GTi16 - Joske
Moderator: P-unit
Klokje kost ongeveer 160 of 180euro als ik mij niet vergis.
Handschoenkastje kan je best zelf herstellen, heb ook al eens een nieuw gestoken, en denk dat da ongeveer een week gehouden heeft... (slecht systeem)
Sebring geen probleem voor keuring, tenzij ge een europees gelijkvormigheids attest hebt. (wat normaal niet het geval is)
Problemen met lampen in bumper had ik ook, nieuwe kabels getrokken, en lampen vervangen en was opgelost, als lamp beetje corrosie heeft aan binnenkant doen ze het ook niet.
En voor de rest, veel SUCCES toegewenst!!!
Handschoenkastje kan je best zelf herstellen, heb ook al eens een nieuw gestoken, en denk dat da ongeveer een week gehouden heeft... (slecht systeem)
Sebring geen probleem voor keuring, tenzij ge een europees gelijkvormigheids attest hebt. (wat normaal niet het geval is)
Problemen met lampen in bumper had ik ook, nieuwe kabels getrokken, en lampen vervangen en was opgelost, als lamp beetje corrosie heeft aan binnenkant doen ze het ook niet.
En voor de rest, veel SUCCES toegewenst!!!
West Coast Kenens @ your service !!!
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
www.pugdrivers.be
www.309gti.nl
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Idd klokje heb ik van Den Hans gekregen, moet nog wel controleren of het werkt.
Vandaag mij beziggehouden met de trekhaak eronder te zwieren. In tegenstelling tot wat mij ingefluisterd werd zijn de schroeven allemaal verrassend vlot los gegaan. Alleen het linkerachterwiel deed wat moeilijk.
Eerst de uitlaat eronderuit gezwierd om aan de schroeven te kunnen.

En ietsje later lag het geval er helemaal onderuit.

Bedrading hangt er nu nog omdat ik niet direct vond hoe de achterlichten eruit moeten.
Volgende week zaterdag is er normaal een tripje naar NL gepland. Heb er weer een setje 307 2.0HDi remklauwen op de kop kunnen tikken. Dan nog es op het gemak uitzoeken van welke Peugeot/Citroen ik de HRC leen om de remupgrade compleet te maken.
Vandaag mij beziggehouden met de trekhaak eronder te zwieren. In tegenstelling tot wat mij ingefluisterd werd zijn de schroeven allemaal verrassend vlot los gegaan. Alleen het linkerachterwiel deed wat moeilijk.
Eerst de uitlaat eronderuit gezwierd om aan de schroeven te kunnen.

En ietsje later lag het geval er helemaal onderuit.

Bedrading hangt er nu nog omdat ik niet direct vond hoe de achterlichten eruit moeten.

Volgende week zaterdag is er normaal een tripje naar NL gepland. Heb er weer een setje 307 2.0HDi remklauwen op de kop kunnen tikken. Dan nog es op het gemak uitzoeken van welke Peugeot/Citroen ik de HRC leen om de remupgrade compleet te maken.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
@kvh: euh, ik denk het niet
Juist de achterlichten eruit gehaald en de bedrading van de trekhaak vakkundig naar de vuilbak verwezen.

Op het eerste zicht ga ik ook ene achterbumper op het gezocht lijstje bijzetten. Ofwel de binnenbumper met tec7 terug vasthangen aan het buitenste gedeelte. Nu hing ie blijkbaar maar met die 2 belachelijke schroefkes aan de wielen vast.
En de verlaging is ook besteld. Wordt de Eibach Pro Kit.
Juist de achterlichten eruit gehaald en de bedrading van de trekhaak vakkundig naar de vuilbak verwezen.

Op het eerste zicht ga ik ook ene achterbumper op het gezocht lijstje bijzetten. Ofwel de binnenbumper met tec7 terug vasthangen aan het buitenste gedeelte. Nu hing ie blijkbaar maar met die 2 belachelijke schroefkes aan de wielen vast.
En de verlaging is ook besteld. Wordt de Eibach Pro Kit.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Ondertussen nog wat verder gedaan, maar geen foto's.
Wel een "probleempje" gevonden. Mijn reservewiel past niet meer onder de auto. Allé het past nog wel, maar het ligt gewoon los.
Met de trekhaak zat het wiel gespannen op de buis van de trekhaak, maar nu die weg is krijg ik het reservewiel dus niet meer gespannen.
Wel een "probleempje" gevonden. Mijn reservewiel past niet meer onder de auto. Allé het past nog wel, maar het ligt gewoon los.
Met de trekhaak zat het wiel gespannen op de buis van de trekhaak, maar nu die weg is krijg ik het reservewiel dus niet meer gespannen.

-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Nope, bout is veel te lang. Zit al helemaal aangedraaid, het rekje kan nu niet meer uit de haak vallen omdat de bout tot tegen de haak zit.flappy schreef:ook niet als ge die bout helemaal aandraait in de koffer?
Ligt idd een fietswiel onder, dus ergens iets opvuldinges nodig. Morgen es bij Sander informeren.Den Hans schreef:Als je zo'n thuiskomer hebt dan moet er een soort 'mandje' bij in. Eigenljk niet meer dan een stuk opvulijzer.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5333
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Juist in de garage geweest voor een afspraakske voor de GTi16.
Volgende week donderdag gaat ze naar de keuring. Ik heb gezegd dat ze gewoon alles es moeten nakijken, ma nie te veel kosten aan doen. Als ze er zo nie doorgeraakt, zal het nog jaren duren vooraleer de buitenwereld haar mag aanschouwen.
Nu een van de komende dagen nog een jerrykannetje benzine scoren (die van het grasmachine hier was ook leeg
), want nu zit er nie meer te veel in.
Volgende week donderdag gaat ze naar de keuring. Ik heb gezegd dat ze gewoon alles es moeten nakijken, ma nie te veel kosten aan doen. Als ze er zo nie doorgeraakt, zal het nog jaren duren vooraleer de buitenwereld haar mag aanschouwen.
Nu een van de komende dagen nog een jerrykannetje benzine scoren (die van het grasmachine hier was ook leeg
