advertentie Automotive Group reclame

Zwarte 206 van ex px

206, 206+, 207, 208 en 2008

Moderator: P-unit

PJ_9911

Bericht door PJ_9911 »

http://www.peugeotforum.be/viewtopic.ph ... c&start=15

foto's zijn wel niet bij mij thuis gemaakt :wink:
ex px
Berichten: 8
Lid geworden op: di 07 apr 2009, 19:22
Locatie: brugge

Bericht door ex px »

Ja, heb eens gekeken, ziet er heel mooi uit! 8) Heb je auto wel al gezien in de buurt hoor!
Dus als ik het goed begrijp, heb je dezelfde vering vooraan als die van mij, maar is hij achteraan niet verlaagd?
Die van mij staat wat laag achteraan (naar mijn idee), die van jou wat hoog. Laat jij het zo of ga je achteraan ook verlagen?
Wat ik ook heb is dat de ophanging vooraan soms een wat 'klokkend' geluid maakt als je traag (50)rijdt, heb jij dat ook? Moet ik me daar zorgen over maken? Waarschijnlijk tgv de kortere veren?
gr. :wink:
PJ_9911

Bericht door PJ_9911 »

Ja over kasseien heb ik dat, maar vroeger was dat ook al :wink: Achteraan is hij nog niet verlaagd, kinny zijn schema zit nog vol tot begin juni :D . Alleszinds laat ik hem maar 4cm zakken achteraan, hetzelfde of hij vooraan verlaagd is :wink: . Ik woon op de hoe van de lorreinendreef en sparrenstraat, met de 2 poorten :wink:
ex px
Berichten: 8
Lid geworden op: di 07 apr 2009, 19:22
Locatie: brugge

Bericht door ex px »

Het klokkend geluid was de torsiestang linksvoor bovenaan de veerpoot die niet goed was aangespannen :roll: ! Dus als je iets hoort, best eens laten kijken...
Heb de wagen terug origineel laten zetten. Dus als je iemand kent die een verenset zoekt voor een 206, ik heb er één te koop voor een zacht prijsje! Kan je zien onder de rubriek 'te koop'.
gr.
Plaats reactie

Terug naar “20x”