advertentie PDK Pallets reclame

peugeot 201 coupe

Moderator: P-unit

dt205
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:19
Locatie: outgaarden
Contacteer:

Bericht door dt205 »

vooral nie luisteren naar die origineel-freaks hier :twisted: maakt er maar een dikke hotrod van. respect da ge er aan durft beginnen.
www.thonestuning.eu

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5652/myridessx3.png[/img]
Jurgen
Berichten: 728
Lid geworden op: ma 20 feb 2006, 22:46

Bericht door Jurgen »

PUG(z)OT schreef:neem dan een V6 van een 604 :wink:
I agree
carnut
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 16:13

Bericht door carnut »

Gisteren het motorke gestart na een goei 45 jaar stilstand, en't werkt eigenlijk nog perfect ook. Alleen de waterpomp rammelt, die zal moeten vervangen worden vrees ik ...
Gauw een filmpke gemaakt;
http://www.youtube.com/watch?v=LRdhlsdYznQ
Axel
Pug Driver
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 07:15
Locatie: N 51°03'10,3", E 05°02'57,2"
Contacteer:

Bericht door Axel »

Jesus, I like this sound very, very much :pray: Spijtig genoeg wordt deze waarschijnlijk vervangen door ??n of ander V8-gedrocht van Amerikaanse makelij. :cry: :cry: :cry:

guS :wink:
carnut
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 16:13

Bericht door carnut »

nee , waarschijnlijk een 8 of 6 in lijn Amerikaans gedrocht :wink:

Voor de rest wil ik wel zoveel mogelijk de eigenheid van de Peugeot behouden hoor. Ik bedoel qua dashboard, het mooi stuur, grille enzo.
Echt zeer veel zal ik aan de carosserie ook niet veranderen; een kleine topchop om de lijn iets te verbeteren en bredere spatborden achter om iets of wat sloffen te kunnen steken, en vooraan een cm of 10 lager... Voor de rest zal ie er grotendeels uit moeten zien als nu...
Laatst gewijzigd door carnut op za 28 jun 2008, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9541
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

als ge toch voor hotrod stijl gaat dan past daar eigenlijk maar ??n type van motor in: een v8 flathead
carnut
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 16:13

Bericht door carnut »

Of een oude 6 of 8 in lijn flathead natuurlijk ...Seffens ga ik kijken voor een oude Pontiac flathead 8 in lijn...
Taz Devil
Berichten: 912
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 11:04
Locatie: Oevel

Bericht door Taz Devil »

ik zou ook voor 1tje in lijn gaan, lijkt de blok nog groter
rallye_driver
Berichten: 368
Lid geworden op: za 15 jul 2006, 16:13
Locatie: maasmechelen
Contacteer:

Bericht door rallye_driver »

Heb hier nog een V6 liggen van een 504 coupe.
met veeeeeeeeeeel werk aan.

Want alles zit vast ma dan ook echt alles.


dit is trouwens het zelfde blok als in een delorean.

grz
carnut
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 16:13

Bericht door carnut »

Met dank aan de verantwoordelijken voor de economische crisis is m'n 201 te koop. :?

Dus een 201 Coupé uit 1933, nog niets aan veranderd, origineel. Geen laswerk, super basis voor een restauratie.Voor zover ik kan zien compleet buiten de voorruit en wieldoppen. De auto is in 1964 ingevoerd en sindsdien is er niets meer aan gedaan (buiten een poetsbeurt van mij) . Motorke draait goed, waterpomp te vervangen (is gereviseerd verkrijgbaar).vraagprijs 4500 Euro.
Eventueel te koop met zeer goede V8 flathead, versnellingsbak, Dodge Dart achteras enz...

grtz,
Gert.

draaiend motorke;
http://www.youtube.com/watch?v=LRdhlsdYznQ

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bakske
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 17 sep 2007, 20:52

Bericht door Bakske »

Mag ik vragen wat "de economische crisis" hier mee te maken heeft? Of heb je dringend wat cash nodig? Zo niet, 't is niet omdat je er nu niets aan kan doen dat dat binnen een paar jaar ook nog zo is he. ;)
[size=75]Stupidity is not a crime so you’re free to go[/size]
carnut
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 13 jun 2008, 16:13

Bericht door carnut »

Ach ja, dank zij de crisis komt het fabriek waar ik werk misschien te sluiten...En met de helft aan loon schiet er ineens maar erg weinig meer over voor de autohobby. Ik heb ook nog een Mustang die ik zeker ga proberen te houden. Maar ik ga me nu niet in een project storten. Liever een paar centen opzij zetten (hum,hum, maar op welke bank ???? :roll: )
rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

zet die 201 daan aan de kanten.
en wacht tot het weer wa goedgaat met uwe loon enzo, en dan verder doen.

kzou het zonde vinden om deze nu te koop te zetten.
Bakske
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 17 sep 2007, 20:52

Bericht door Bakske »

Ik volg rebelish. 't Is niet omdat het nu slecht gaat met de economie dat je helemaal geen werk meer gaat vinden he? Er zijn nog sectoren die niet zo te lijden hebben onder de crisis. En "de crisis" zal ook wel weer opgelost raken.

Als je er nog plaats voor hebt: zet aan de kant en ga er mee verder wanneer je terug meer ademruimte (lees: geld op overschot) hebt. Denk er in ieder geval goed over na, 't zou zonde zijn om binnen 2 jaar vast te stellen dat het een slechte zet geweest is.
Pug306XS
Berichten: 1344
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 10:59
Locatie: Mechelen

Bericht door Pug306XS »

Daar ben ik het mee eens. Je hebt toch geen rechtstreekse kosten aan die bak zoals tax of verzekering, dus ge kunt die best even opzij laten en verder doen als je er trg bovenop bent ;)

Zou anders zonde zijn!
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
Plaats reactie

Terug naar “20x”