>>Eastdriver's 206<<
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
>>Eastdriver's 206<<
yu manne na effe hier hebbe rondgehange op het forum en het afronde van mn gip heb ik toch beslote om hier eens een page aan te maken
Hier enkele foto'kes van hoe hij was bij de aankoop
nadat ik hem had gekocht moest hij spijtig genoeg gekeurd was en omdat ik er op dat moment niet zoveel van wist en ik ook niet de papiere van weitec bezat moesten ze eronder uit van mijn ouders ... gevolg Lelijke jeep modus
Enkele foto's in de garage...
Bij de terug komst...
na dat de auto eindelijk terug was ben ik begonne met mijn nieuwe radio in te bouwe, 16'ers op te legge (die super super super slecht rede met maragoni's) en mijn nieuw radioke in te bouwe :p
had me eens uit verveling beetje bezig gehouden met photoshop..
zo zou mijn auto moeten worden (of dat was toch de bedoeling)
omdat ik de weitec set niet meer mocht hebbe van mn ouders (omdat er geen papiere van waren ) heb ik me maar een v-maxx setje opgekocht en spoorverbreders van 1cm ( ps ik had veel rond gebeld maar niemand kon de papiere krijge en de dag datk ze had verkocht kwamen ze aan) over bad luck gesproke..
Kuipjes
dan maar een setje speedline's aangeschaft omdat die vorige 16'ers super slecht reden en drm weg gingen en ik mijn ouragans wou houden voor de zomer en een winter setje zocht..
hier zie je het effect als je HDI vere onder een 1.4i benzine steekt (je kan letterlijk je kop er tusse steken haha )
ook had ik nog een leuk cadeautje gekregen van mn broertje namelijk traanplaat matjes vr mn verjaardag ze zijn echt mooi in mijn interieur thnx ervr broertje
Zo dit was het voorlopig
heb nog enkele foto's van de vorige eigenaar (voordat de auto ingeleverd werd bij de BMW garage)
Reageren is niet verbode :p volgende update komt er soon aan want er is al redelijk veel veranderd in de positieve zin.. :p
Hier enkele foto'kes van hoe hij was bij de aankoop
nadat ik hem had gekocht moest hij spijtig genoeg gekeurd was en omdat ik er op dat moment niet zoveel van wist en ik ook niet de papiere van weitec bezat moesten ze eronder uit van mijn ouders ... gevolg Lelijke jeep modus
Enkele foto's in de garage...
Bij de terug komst...
na dat de auto eindelijk terug was ben ik begonne met mijn nieuwe radio in te bouwe, 16'ers op te legge (die super super super slecht rede met maragoni's) en mijn nieuw radioke in te bouwe :p
had me eens uit verveling beetje bezig gehouden met photoshop..
zo zou mijn auto moeten worden (of dat was toch de bedoeling)
omdat ik de weitec set niet meer mocht hebbe van mn ouders (omdat er geen papiere van waren ) heb ik me maar een v-maxx setje opgekocht en spoorverbreders van 1cm ( ps ik had veel rond gebeld maar niemand kon de papiere krijge en de dag datk ze had verkocht kwamen ze aan) over bad luck gesproke..
Kuipjes
dan maar een setje speedline's aangeschaft omdat die vorige 16'ers super slecht reden en drm weg gingen en ik mijn ouragans wou houden voor de zomer en een winter setje zocht..
hier zie je het effect als je HDI vere onder een 1.4i benzine steekt (je kan letterlijk je kop er tusse steken haha )
ook had ik nog een leuk cadeautje gekregen van mn broertje namelijk traanplaat matjes vr mn verjaardag ze zijn echt mooi in mijn interieur thnx ervr broertje
Zo dit was het voorlopig
heb nog enkele foto's van de vorige eigenaar (voordat de auto ingeleverd werd bij de BMW garage)
Reageren is niet verbode :p volgende update komt er soon aan want er is al redelijk veel veranderd in de positieve zin.. :p
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj262/eastdriver/bar2.jpg[/img]
kuipen van raceland?
vmax ipv weitec?
Ik zie hier niet echt verbeteringen. Ik vrees dat je de fout maakt die zovelen maken in het begin: zo snel mogelijk de auto optisch naar hun goesting zetten, maar vaak dan onderdelen gebruiken van mindere kwaliteit. Liever langer doorsparen en wat geduldiger zijn om er daarna veeeeeeeel meer plezier aan te hebben.
Neemt niet weg dat gij content ervan moet zijn en niet ik, dus dit is enkel maar wat persoonlijke commentaar van mijnentwege en vooral geen negatieve kritiek...
vmax ipv weitec?
Ik zie hier niet echt verbeteringen. Ik vrees dat je de fout maakt die zovelen maken in het begin: zo snel mogelijk de auto optisch naar hun goesting zetten, maar vaak dan onderdelen gebruiken van mindere kwaliteit. Liever langer doorsparen en wat geduldiger zijn om er daarna veeeeeeeel meer plezier aan te hebben.
Neemt niet weg dat gij content ervan moet zijn en niet ik, dus dit is enkel maar wat persoonlijke commentaar van mijnentwege en vooral geen negatieve kritiek...
flappy schreef:kuipen van raceland?
vmax ipv weitec?
Da zen white hooker kuipkes. Idd ni direct de beste keuze, een serieuze kloterij om die erin te krijgen. Die fout heb ik ook gemaakt toen ik ze kocht voor men 106. Best ni aan beginnen
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
ik weet het :p maar dit was voorgeschiedenis he :p ik ga sewis foto'kes poste hoe het nu is geworde weg met de speedline's weg met de kuipkes :p clean_nd_low wordt het nu :p
heb aze velgjes gehaald 17inch met 4 dunlop sp 9000 laag profiel bandjes (205/40/r17) dit is een super verbetering, de v-maxx ligt wel redelijk goed moet ik zegge de weitec waren minder ? mischien stonden ze er al te lang onder ofzo ? :d
en tis een full leather interieur he (ma da blauw is sky) ook de deurkes zijn met da gedoe bekleed enz enz
heb aze velgjes gehaald 17inch met 4 dunlop sp 9000 laag profiel bandjes (205/40/r17) dit is een super verbetering, de v-maxx ligt wel redelijk goed moet ik zegge de weitec waren minder ? mischien stonden ze er al te lang onder ofzo ? :d
en tis een full leather interieur he (ma da blauw is sky) ook de deurkes zijn met da gedoe bekleed enz enz
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj262/eastdriver/bar2.jpg[/img]
-
- Berichten: 101
- Lid geworden op: do 01 jun 2006, 22:44
- Locatie: Brecht(B)
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
-
- Berichten: 101
- Lid geworden op: do 01 jun 2006, 22:44
- Locatie: Brecht(B)
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
-
- Berichten: 255
- Lid geworden op: wo 09 jan 2008, 18:56
- Locatie: Houthalen
klopt ik heb voor en achter 1.5cm spoorverbreder steke anders geraak ik er ni ma blijkbaar is pug vanvoor iets breeder en van achter iets smaller dus ga van achter 2cm zette binnekort en die van 1cm (vikings uit duitsland) de deur uit doen..
[img]http://i274.photobucket.com/albums/jj262/eastdriver/bar2.jpg[/img]
dit kan goed ik heb maar 1 mm tussen mijn schroefkit en banden en rijd ook met vmaxx en ben er zeer content over, en tis al eeen zeer schoone pug maar waarom da lipke eraf :peastdriver schreef:de vraag is.. Nog zakken ? (want staat vanvoor nog op de helft gedraaid) en van achter standaard hoogte ? alleen zou het kwaad kunne dat ge 10mm maar hebt tussen u schroefkit en u band/velg ?
[url=http://imageshack.us][img]http://img510.imageshack.us/img510/9739/maridewg1.jpg[/img][/url]