advertentie Automotive Group reclame

2007-peugeot 407 coupe- Lemonpugske

406, 407, 4007 en 4008

Moderator: P-unit

rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

why not.

ik zou da proberen van uwe achterbumper.
en kzou zegge da was er precies ook nog nie en kmerk da ma nog just.
kiwi022
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 29 sep 2008, 14:54
Locatie: lendelede (W-vlaanderen)

Bericht door kiwi022 »

Pfff om ziek van te worden...
Nu mogen ze mij 1 argument geven dat op iets trekt om zoiets in hun stom bolleke te krijgen om dit te doen. En stoer doen bij jun maten is daar niet 1 van :evil: . Hopelijk komt er ook zo één op zijn of haar eigen auto en ramt die er ook keer deftig op los.

Sterkte en succes met de vermaking

grtz kiwi
christophe407
Berichten: 40
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 16:08
Locatie: wevelgem

Bericht door christophe407 »

als ge een tegenkomt laat mij dan zeker iets weten é.
dan gaan we ons eens ammuseren.
dan kunnen ze hunne auto in stukken naar huis dragen! :twisted:
deefken
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 13:07

Bericht door deefken »

kvin et e zalig autoke :p ma geef mij maar een compact peugeot 206 ke :d das mijne droomotto aja ;) :d
Dyzer
Berichten: 217
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 22:04
Locatie: Kuringen,Hasselt

Bericht door Dyzer »

christophe407 schreef:als ge een tegenkomt laat mij dan zeker iets weten é.
dan gaan we ons eens ammuseren.
dan kunnen ze hunne auto in stukken naar huis dragen! :twisted:
als ik zo ene zou tegenkomen die da bezig is met mijne auto, die pak ik zijn auto ni tussen. Ik pak die persoon tussen zodat hijzelf met mankementen naar huis kan. Hoe klein ik ook mag zijn. Ze mogen toch wa respect hebben voor auto's. :x
christophe407
Berichten: 40
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 16:08
Locatie: wevelgem

Bericht door christophe407 »

gij de persoon en ik de auto.
en iedereen is content
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

juist terug van de verzekering... donderdag 8januari mag hij al binne voor den expert...
die bluts van mezelf in den achterbumper da ging moeilijk gaan omda het duidelijk is dat deze is aangereden en een mooie rechte lijn is...
maar hij zei dat ik tege de garagist moest zegge da hij toch is kon proberen om deze derbij te rekenen om da ook ineens te late maken.

dus word het wachten wa den expert zegt he


groeten
[img]http://i180.photobucket.com/albums/x274/Lemonpugske/407.jpg[/img]
kiwi022
Berichten: 273
Lid geworden op: ma 29 sep 2008, 14:54
Locatie: lendelede (W-vlaanderen)

Bericht door kiwi022 »

Dyzer schreef: als ik zo ene zou tegenkomen die da bezig is met mijne auto, die pak ik zijn auto ni tussen. Ik pak die persoon tussen zodat hijzelf met mankementen naar huis kan. Hoe klein ik ook mag zijn. Ze mogen toch wa respect hebben voor auto's. :x
ik ga voor de gsm en portemonee dan! Efkes alle vrienden opbellen van allemaal en dan met zijn geld wa gaan drinken :D

grtz en goe nieuws van de auto, hopelijk kunt ge dat achterste er ook bij rekenen.
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Das minder goed nieuws om u jaar mee te beginne :roll:

Ksnap nog altijd niet dat er mensen zijn die het precies nie kunnen verdragen dat iemand nen schone otto heeft :evil: Tis precies gemunt op de 407 coupé's ze! Onze pa heeft al een paar keer aangifte moete doen voor vandalisme :? :roll:

Als ik ene da zien doen bij een van ons otto's, en ik mag maar een klein menneke zijn, die geef ik der toch een paar vegen op los ze, ik zal ook wel naar m'n voeten krijgen, ma dien andere ook ! :evil:

Zo'n koplamp van de 407C komt (Bi-xenon + meedraaiend) op een goei 1.364€ uit !!! :shock: :shock: :shock:

Hopelijk komt alles snel in orde en word het goed gemaakt, je word er niet goed van als je telkens op je auto moet kijken en die schade ziet :roll:

Sterkte :wink:
[img]http://i175.photobucket.com/albums/w159/Seagate3000/coupke2.jpg[/img]
Providentia
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 14 jan 2009, 17:17
Locatie: Swifterbant (NL)

Bericht door Providentia »

En hoe ist afgelopen?

Triest hoor, jaloerse mensen die niet van andermans autos af kunnen blijven. mijn ruitenwissers van mn oude 206 waren eraf getrokken en teruggelegd en op de snelweg toen het keihard begon te regenen wilde ik wissen, vlogen zo mn ruitenwissers over de A6 :lol:
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

gisterenmiddag telefoon gehad van men verzekering... het bedrag om hem te maken was iets in de 960euro...
maar men vrijstelling was wel 665euro :?
en die streep da nog in men achterbumper zit die wouden ze der ni bijrekenen den expert had gezien dat deze ni om vandalisme ging en zou ik daar een andere aangifte van moete doen en dan weer men vrijstelling betalen... dan laat ik het liever zelf wel maken zonder aangifte... dan komt mij da waarschijnlijk wel goedkoper uit.
maar hoe dan ook... hij word gemaakt hoor want zo kan ik ni blijve rondrijden... want is te schandalig om zo te blijven rondrijden.
[img]http://i180.photobucket.com/albums/x274/Lemonpugske/407.jpg[/img]
Providentia
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 14 jan 2009, 17:17
Locatie: Swifterbant (NL)

Bericht door Providentia »

zonde hey, wat betekend die vrijstelling, dat kennen wij hier niet namelijk. En idd schandalig, ik heb 1 mini putje in mn bumper en ik erger me der al kapot aan, ken je nagaan met die deuk van jou
Bart VDA
Berichten: 266
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 23:27
Locatie: Boortmeerbeek

Bericht door Bart VDA »

De vrijstelling is het bedrag dat je zelf moet ophoesten bij een omnium.
peugeotfreak
Berichten: 1370
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
Locatie: Helchteren

Bericht door peugeotfreak »

als wij hier all risk nemen dan zijn we ook verzekerd voor de zelf gereden schade net als bij jullie maar wij moeten een bepaald bedrag van de schade zelf betalen (afhankelijk van de waarde van het voertuig) dat noemen de vrijstelling, soms is de tebetalen vrijstelling zo hoog dat het goedkoper is zelf voor de kosten tebetalen
peugeotfreak is the name so peugeot is the game
Providentia
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 14 jan 2009, 17:17
Locatie: Swifterbant (NL)

Bericht door Providentia »

wat vreemd zeg, en daar betaal je dan elke maand zo veel voor :?
Plaats reactie

Terug naar “40x”