205 GTI
Geplaatst: wo 19 jun 2019, 13:32
Al even een foto van de 'bijna op mijn oprit' staande GTI
205 1.9 GTI 96Kw 130Pk zonder Cat
Bouwjaar 13/3/89
XUJ91/A / D6B motor
Was origineel grijs, herspoten door eigenaar in Vert Sorrento. Eveneens tijdens het herspuiten is de motor eruit gegaan en zijn alle pakkingen en dergelijke vervangen geweest samen met de distributieriem, waterpomp,.... alles zou dus in orde moeten zijn.
Eveneens verlaagt door vorige eigenaar en voorzien van Remus uitlaat.
Vorige eigenaar was garagist en heeft deze wagen meer dan 12 jaar in zijn bezit gehad. Echter stond de wagen steeds binnen en werd er amper mee gereden waardoor deze oude man nu toch de wagen verkoopt omdat hij er maar staat. Enkel zijn zoon, die nu de garage heeft overgenomen, reed af en toe eens een klein toertje om de wagen te laten draaien.
Is zelf een geïmporteerd exemplaar (vermoedelijk uit Duitsland, maar dit check ik wel even) naar Nederland in 1995 en drie jaar op APK gestaan tot en met 12/1998, daarna gestald in de garage tot heden.
Nieuwprijs in '89 was destijds €16.788....
Zelf zie ik me in de toekomst de wagen toch opnieuw te herspuiten daar het niet echt super is gedaan, hier en daar zitten lopers en zijn er enkele deukjes niet aangepakt. Daarnaast zo origineel mogelijk laten en alle onderdelen vervangen die nodig zijn zodanig er geniet van te hebben tot ik onder de grond lig
205 1.9 GTI 96Kw 130Pk zonder Cat
Bouwjaar 13/3/89
XUJ91/A / D6B motor
Was origineel grijs, herspoten door eigenaar in Vert Sorrento. Eveneens tijdens het herspuiten is de motor eruit gegaan en zijn alle pakkingen en dergelijke vervangen geweest samen met de distributieriem, waterpomp,.... alles zou dus in orde moeten zijn.
Eveneens verlaagt door vorige eigenaar en voorzien van Remus uitlaat.
Vorige eigenaar was garagist en heeft deze wagen meer dan 12 jaar in zijn bezit gehad. Echter stond de wagen steeds binnen en werd er amper mee gereden waardoor deze oude man nu toch de wagen verkoopt omdat hij er maar staat. Enkel zijn zoon, die nu de garage heeft overgenomen, reed af en toe eens een klein toertje om de wagen te laten draaien.
Is zelf een geïmporteerd exemplaar (vermoedelijk uit Duitsland, maar dit check ik wel even) naar Nederland in 1995 en drie jaar op APK gestaan tot en met 12/1998, daarna gestald in de garage tot heden.
Nieuwprijs in '89 was destijds €16.788....
Zelf zie ik me in de toekomst de wagen toch opnieuw te herspuiten daar het niet echt super is gedaan, hier en daar zitten lopers en zijn er enkele deukjes niet aangepakt. Daarnaast zo origineel mogelijk laten en alle onderdelen vervangen die nodig zijn zodanig er geniet van te hebben tot ik onder de grond lig