1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Moderator: P-unit
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
ik heb ook al jaren toyo op de 406, toch wel content van qua grip dan toch, nuja als het regent hou ik me kalm...t ligt daarom niet altijd aan de band zelf, regen kan vanalles teweeg brengen op de baan, (regen + bladeren, regen + mazout,...)
-
- Pug Driver
- Berichten: 4710
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
- Locatie: Planet Earth
- Contacteer:
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Geen leuk nieuws, hopelijk komt alles goed.
Ben eigenlijk tevreden van de uniroyal, is er geen allseanson band in die grote?
Of 175/50, geeft ook meer druk op de weg.
Ben eigenlijk tevreden van de uniroyal, is er geen allseanson band in die grote?
Of 175/50, geeft ook meer druk op de weg.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Michelin vond ik geweldig, maar maakt mijn maat niet meer.
Toyo en pirelli zijn heel goed bij droog, bij nat vind ik die te hard.
Uniroyall is ne goeie zolang ge rustig rijdt, niks voor steviger bochtenwerk.
Maragoni is zelfde catogerie als uniroyall.
Jurgen was gewoon rechtdoor geschoven...
Zijn aan het vertragen aan de lichten, staan er2 in kant met 4 pinkers op.
Terwijl ik der naast rij wandeld er een nog tussen mij en met vierpinkers op.
Wijk een klein beetje uit, rem wat door omdat die voor mij ondertussen gestopt is en begin te schuiven... Patat...
Ne minuut of 2 blijven zitten achter het stuur om te bekomen en daartegen waren die 2 in de kant al van door... Geen getuigen dus...
Toyo en pirelli zijn heel goed bij droog, bij nat vind ik die te hard.
Uniroyall is ne goeie zolang ge rustig rijdt, niks voor steviger bochtenwerk.
Maragoni is zelfde catogerie als uniroyall.
Jurgen was gewoon rechtdoor geschoven...
Zijn aan het vertragen aan de lichten, staan er2 in kant met 4 pinkers op.
Terwijl ik der naast rij wandeld er een nog tussen mij en met vierpinkers op.
Wijk een klein beetje uit, rem wat door omdat die voor mij ondertussen gestopt is en begin te schuiven... Patat...
Ne minuut of 2 blijven zitten achter het stuur om te bekomen en daartegen waren die 2 in de kant al van door... Geen getuigen dus...
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Ben vrij zeker dat body 3 de goeie sequel gaat worden...
Deze body is niet de moeite om nog volledig te restaureren...
Deze body is niet de moeite om nog volledig te restaureren...
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
veel geregend hier dus niet veel kunnen doen...
maar toch iets gedaan... garde bou geGTIfficeerd.
maar toch iets gedaan... garde bou geGTIfficeerd.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
effe 200m verder bij nen lasser binnengesprongen...
gat is gedicht
next up assemblage...
gat is gedicht
next up assemblage...
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Da is toch het afgewerkte product niet hoop ik? =-O
want da is langs geen kanten goed gedaan.
want da is langs geen kanten goed gedaan.
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Dit is inderdaad geen al te net werk... Om het netjes uit te drukken.
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Idd... Dit zou ik nt appreciëren... Moest ik het nu zelf doen( met mijn beginnende laskennis) mss en dan nog...
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Voor keuring mag het max 2/3 gelast zijn, dus des is perfect volgens de regels...
Dus vb 2cm lassen 1cm open...
Zodra ik het op het werk laten zien heb wordt dat schoon afgekit, maar herstelling moet in eerste instantie zichtbaar blijven.
Ik weet goed genoeg dat dit geen stevige lassen zijn, maar dat hoeft voor mij ook zeker niet...
Kheb liever dat hij hier bij een frommelt als achter de veer poot...
You never know...
En vergeet niet dit is eigenlijk maar binnen spatbord he, den balk van onder draagt de krachten...
Moet als ge kans hebt maar eens bril los boren op 205, kunt ge de rest zo dubbel vouwen...
Het is door dat de bril aan koker zit, dat er iets van stevigheid in zit in de rand...
Dus vb 2cm lassen 1cm open...
Zodra ik het op het werk laten zien heb wordt dat schoon afgekit, maar herstelling moet in eerste instantie zichtbaar blijven.
Ik weet goed genoeg dat dit geen stevige lassen zijn, maar dat hoeft voor mij ook zeker niet...
Kheb liever dat hij hier bij een frommelt als achter de veer poot...
You never know...
En vergeet niet dit is eigenlijk maar binnen spatbord he, den balk van onder draagt de krachten...
Moet als ge kans hebt maar eens bril los boren op 205, kunt ge de rest zo dubbel vouwen...
Het is door dat de bril aan koker zit, dat er iets van stevigheid in zit in de rand...
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Zelfs dan vind ik het nog ondermaats. Met een verzettang een rand aan plooien en met een knabbelschaar de kanten recht afwerken had er een heel stuk beter uit gezien.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Ben al blij dat het slijk buiten blijft...
Deze kast kijk ik niet meer nauw.
Snuit is in elkaar gestoken, nog mistlicht terug hangen en achterbank vervangen.
Deze kast kijk ik niet meer nauw.
Snuit is in elkaar gestoken, nog mistlicht terug hangen en achterbank vervangen.
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
gister tot bij het werk gereden en laswerk was in orde...
vandaag direct naden terug afgekit en zo...
hij is terug geschikt voor op de weg
vandaag direct naden terug afgekit en zo...
hij is terug geschikt voor op de weg
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Das vlot gegaan
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1996 - Peugeot 205 - 205tunerke
Koen ik denk eigenlijk dat uw combinatie harde schokdempers, dikkere stabilisatie stang, en dan laag profiel banden iets te hard is voor een natte ondergrond, dit is meer een droogweer setup
ma goed dat em al gefixt is
ma goed dat em al gefixt is