Bouwj - Peugeot 508 GT Ph1 - Gentry92
Geplaatst: za 26 mar 2016, 23:51
Avond,
ik denk ik moot hier ook mich presenteeren.
Ik kom uit Belgie, duitstaalig en franstalig, maar de derte spraak is en problem. Ik spreek niet good, en schrijven is en groote katastrophe . Ik heb alltijdt in Duitsland gewerkt en nie de kans gehebbt, het Flams te praktizieren en de huur per week in het school, dat is meer als 30 jaren geleden.
Maar als ik hier en betje aktiv ben, will het in toekonft beter zijn.
Erst en RXH, wauh... echt super, maar ob de duitse autobahn, over 130 is de difference van de power en problem, als je van 200PK tot 163 gaat. Maar, heel good en tevrieden, zonder problemen!! 60.000KM, dan heb ik het job gewisselt en en GT gekeuzt, ik ben en fan van de 508 en ik wollt ook dan de GT probeeren. En directie wagen, met 14.000KM, 6 maanden. Nu heeft de auto 105.000KM en ik ben heel tevrieden, het is perfect. Geen besondere problemen, heel goede motor et rijs comfort. Ook snell, ik ben veel in duitland op de autobahn, ook veel vrije autobahn en 200 of 230 is geen problem en je bent snell in dez regio. Dat zijn ze:
Met de winterbanden, heb nu geen foto met de zommerbanden gefonden. I k heb de optie gekeuzt die nu op de RXH 180PK is.
En nu... droom...morje moet ik tussen RXH H4 of GT keuzen... . Het is beklopt, maar ik wet het niet. De twee hebben character en zijn good. Als ik enkel in Belgie of Frankrijk rijd, ik denk de RXH. In mijn situatie, 70 tot 80% in Duitsland... de GT. En nu, als je de 204PK niet keuzen kanst, dan en RXH 180. Ne, ik will dan de Cohiba interieur... dan en Allure... pfff... niet moielijk. Maar definitiv, de RXH H4 is veel beeter als de press het zegt.
Vrolijk Pasen
ik denk ik moot hier ook mich presenteeren.
Ik kom uit Belgie, duitstaalig en franstalig, maar de derte spraak is en problem. Ik spreek niet good, en schrijven is en groote katastrophe . Ik heb alltijdt in Duitsland gewerkt en nie de kans gehebbt, het Flams te praktizieren en de huur per week in het school, dat is meer als 30 jaren geleden.
Maar als ik hier en betje aktiv ben, will het in toekonft beter zijn.
Erst en RXH, wauh... echt super, maar ob de duitse autobahn, over 130 is de difference van de power en problem, als je van 200PK tot 163 gaat. Maar, heel good en tevrieden, zonder problemen!! 60.000KM, dan heb ik het job gewisselt en en GT gekeuzt, ik ben en fan van de 508 en ik wollt ook dan de GT probeeren. En directie wagen, met 14.000KM, 6 maanden. Nu heeft de auto 105.000KM en ik ben heel tevrieden, het is perfect. Geen besondere problemen, heel goede motor et rijs comfort. Ook snell, ik ben veel in duitland op de autobahn, ook veel vrije autobahn en 200 of 230 is geen problem en je bent snell in dez regio. Dat zijn ze:
Met de winterbanden, heb nu geen foto met de zommerbanden gefonden. I k heb de optie gekeuzt die nu op de RXH 180PK is.
En nu... droom...morje moet ik tussen RXH H4 of GT keuzen... . Het is beklopt, maar ik wet het niet. De twee hebben character en zijn good. Als ik enkel in Belgie of Frankrijk rijd, ik denk de RXH. In mijn situatie, 70 tot 80% in Duitsland... de GT. En nu, als je de 204PK niet keuzen kanst, dan en RXH 180. Ne, ik will dan de Cohiba interieur... dan en Allure... pfff... niet moielijk. Maar definitiv, de RXH H4 is veel beeter als de press het zegt.
Vrolijk Pasen