2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Moderator: P-unit
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Ja idd dat klopt... Maar vind dit al de moeite... Ga nu terug de 106 in orde brengen... Zal deze eens als daily ooit terug gebruiken voor een week of 2
Zijn plannen voor deze maar eerst sparen...
Zijn plannen voor deze maar eerst sparen...
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Owkee weer met een "dom" vraagje...
Stel,
ik koppel de subs af van de JBL versterker ( voor deze versterkt worden ) , maak hier een cinch uitgang van voor op een versterker te gaan en hierop een sub...
Dus "stom" gezegd, van een radio uitgang een cinch uitgang maken voor versterker aan te sluiten....
Waarom zou dit niet kunnen lukken?
Stel,
ik koppel de subs af van de JBL versterker ( voor deze versterkt worden ) , maak hier een cinch uitgang van voor op een versterker te gaan en hierop een sub...
Dus "stom" gezegd, van een radio uitgang een cinch uitgang maken voor versterker aan te sluiten....
Waarom zou dit niet kunnen lukken?
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Is het een echt luidsprekersignaal wat van de radio naar de versterker gestuurd wordt? Als da zo is kan da lukken.
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Ja dus de kabel die van de radio uit komt...
Alsof je van een radio die geen cinchuitgang heeft, een cinch uitgang wilt maken...
Dus via een omvormer enz...
Alsof je van een radio die geen cinchuitgang heeft, een cinch uitgang wilt maken...
Dus via een omvormer enz...
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Probeer er is ne luidspreker op te hangen. T kan ook zijn dat daar 1 of ander excotisch cinche achtig signaal uitkomt wat door de versterker gebruikt wordt. You'll never know met die Fransen.
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Word dus in de week eens testen
Benieuwd wat het gaat geven....
Hopen op positief resultaat...
Benieuwd wat het gaat geven....
Hopen op positief resultaat...
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Dus wegens "tevreden" met de sound gaan we ff iets anders vooruitschuiven...
Setje velgen opt oog.
8,5x19 rondom... Wat bandjes zou ik best leggen...
215/35 of 225/35...
Verlaging is kwestie van sparen
Setje velgen opt oog.
8,5x19 rondom... Wat bandjes zou ik best leggen...
215/35 of 225/35...
Verlaging is kwestie van sparen
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
wilt ge echt in regel blijven:
225/40 R19
smaller mag al niet, lager dan 40 ook niet of uw omtrek klopt niet meer
Breder mag altijd, dan kan je gaan voor een 235/35 R19 maar daar vindt ge er geen één die een laadindex heeft die groot genoeg is. Trouwens ook al een probleem met de 225/40 R19. Grootste laadindex daar is 94 terwijl ge 98 moet hebben.
of de Continental M3 steken (zoals ik vroeger) die is laadindexvrij ... kosten ook wel wat
225/40 R19
smaller mag al niet, lager dan 40 ook niet of uw omtrek klopt niet meer
Breder mag altijd, dan kan je gaan voor een 235/35 R19 maar daar vindt ge er geen één die een laadindex heeft die groot genoeg is. Trouwens ook al een probleem met de 225/40 R19. Grootste laadindex daar is 94 terwijl ge 98 moet hebben.
of de Continental M3 steken (zoals ik vroeger) die is laadindexvrij ... kosten ook wel wat
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Tja euhm... Die laad index...
Als we niet in regel zijn... Kan dat kwaad?
Moet met een adapter gaan werken dus in regel zijn zit er sowieso niet helemaal in...
Als we niet in regel zijn... Kan dat kwaad?
Moet met een adapter gaan werken dus in regel zijn zit er sowieso niet helemaal in...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
was ik ook nooit
ben dan ook nooit met die banden naar de keuring geweest
prijs kan ik u alvast wel zeggen: ge gaat tussen de 800 en 1200€'s zitten voor een deftige set banden. Als ge extreem begint te verlagen zult ge toch moeten investeren in camberbouten want uw achterwielen komen te scheef te staan met zeer ongelijkmatige bandenslijtage tot gevolg.
ben dan ook nooit met die banden naar de keuring geweest
prijs kan ik u alvast wel zeggen: ge gaat tussen de 800 en 1200€'s zitten voor een deftige set banden. Als ge extreem begint te verlagen zult ge toch moeten investeren in camberbouten want uw achterwielen komen te scheef te staan met zeer ongelijkmatige bandenslijtage tot gevolg.
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Denk dat er met de tijd lucht onder komt...
Dus tegen dan zullen de verdere kopzorgen opkomen...
Moet ik echt zo fel rekening gaanhouden met die laad index?
In de maten 215/35 of 225/35 ook specifiek die index nodig?
Denk dat er veel tegen zondiggen...
Dus tegen dan zullen de verdere kopzorgen opkomen...
Moet ik echt zo fel rekening gaanhouden met die laad index?
In de maten 215/35 of 225/35 ook specifiek die index nodig?
Denk dat er veel tegen zondiggen...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
de auto weegt 1700 kg met u erin.
met de index 98 zit ge aan 750 kg per band
met de 94 aan 670 kg per band
Ik probeer er niet teveel vanaf te wijken. Bij een phase I had ge twee indexen: de gewone diesels en 4 cilinders bij benzine hadden 94, de 6 cilinders hadden 98. Bij een phase II is alles gelijkgetrokken naar 98.
maar de bandenmaten die ge opgeeft gaan dus van geen kanten kloppen
met de index 98 zit ge aan 750 kg per band
met de 94 aan 670 kg per band
Ik probeer er niet teveel vanaf te wijken. Bij een phase I had ge twee indexen: de gewone diesels en 4 cilinders bij benzine hadden 94, de 6 cilinders hadden 98. Bij een phase II is alles gelijkgetrokken naar 98.
maar de bandenmaten die ge opgeeft gaan dus van geen kanten kloppen
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Dus eigenlijk kunt ge niet veel anders eronder zetten.... Zall eens gaan zoeken hoe of wat...
Zoveel in dat vag wereldje die er ook hun voeten aan vegen en toestanden...
Eerst eens zien als de velgen deftig zijn... Komt wel in orde hier
Zoveel in dat vag wereldje die er ook hun voeten aan vegen en toestanden...
Eerst eens zien als de velgen deftig zijn... Komt wel in orde hier
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
ik duw regelmatig goed door en dan heb ik liever banden die daarvoor geschikt zijn
-
- Berichten: 1434
- Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
- Locatie: Zolder...
Re: 2006 - Peugeot 607 2.0Hdi - DTM-Driver
Wat is goed doorduwen...
Hooguit eens 160 om ene voorbij te gaan ofzo...
Ben gene snelle piloot...
Altijd laag rond gereden dus hard rijden zat er sowieso nooit in...
Zal eerder het gewicht van de wagen zijn die rol speelt dan de manier van rijden...
Eens zien wat ze zeggen volgende week se
Anders komt er een mooi setje 19" onder...
Wel al gezien maar tot nu toe niets mooiers gevonden eronder!!!
Hooguit eens 160 om ene voorbij te gaan ofzo...
Ben gene snelle piloot...
Altijd laag rond gereden dus hard rijden zat er sowieso nooit in...
Zal eerder het gewicht van de wagen zijn die rol speelt dan de manier van rijden...
Eens zien wat ze zeggen volgende week se
Anders komt er een mooi setje 19" onder...
Wel al gezien maar tot nu toe niets mooiers gevonden eronder!!!