Pagina 2 van 2

Re: 2006 - Peugeot 407 ST Sport - IlgrandeLeone307

Geplaatst: do 13 mar 2014, 22:27
door IlgrandeLeone307
Idd toen is het begonnen. Remmen v en a en banden maar uiteraard is dat gewoon onderhoud. Maar daarbuiten in niet chronologische volgorde: cddrive rt3, wiellager, koppeling en vliegwiel en dit na 30000km opnieuw!, roest, chauffagebak, zetelverWarming, zoemend geluid vanuit versnellingsbak, fusee aan 1 zijde opnieuw en dit na 30000km opnieuw, olielek motor tussen vbak en motor, even later plotseling staat smorgens mijn vbak droog, alle olie op mijn klinkers. Zomaar zonder aanleiding een schok bij het rijden, juist alsof de motor ineens uitvalt en terug aanslaat, geloof mij veilig was dat niet. Pinkerhendel slaat opnieuw door na vervanging, condensor, aircocompressor ... Dit allemaal vanaf 170 000km begonnen en het hield niet op. Op den duur houdt het uiteraard op en stopt het dus met geld in deze bodemloze put te duwen. 160000km is het max wat deze Peugeot kon halen jammer genoeg. Toen op het laatste de chauffagebak stuk ging, was dit de druppel herstellen heb ik dus niet meer gedaan want dat is ook weer iets van veel werk en veel geld.

De 307 daar bleef het gelukkig beperkt hoewel injecteurs, koppeling, vliegwiel op 100000km voor mij ook al niet onder normale kost vallen.
Grtz

Re: 2006 - Peugeot 407 ST Sport - IlgrandeLeone307

Geplaatst: do 13 mar 2014, 23:28
door Darl'mat
Lease wagens(alle merken) moeten weg tussen 150.000-180.000km ten laatste, zal wel een reden voor zijn.