1988 - Peugeot 205 - Seune
Moderator: P-unit
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
hou der we rekening mee dat ik al die sensors heb maar die gaan naar de ECU he die heeft die signalen nodig..
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
voila nu moet get zelfs blind kunnen
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
dan is het niet meer dan de tellerbak aansluiten en alles zou moeten werken
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
ja net daarom dat ik wou weten aan welke stekker van de tellerbak de toerental enz enz moet komen volgens mij is dan maar "ff meten" en klaar
-
- Berichten: 1370
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 22:14
- Locatie: Helchteren
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
het toerental is de kleine blauwe stekker op de tellerbak, die zit ook ter hoogte van de toerenteller in geklikt, alle maat waardes zoals olie temp., water temp., olie druk, olidruk contact komen aan op de witte stekker op de teller bak,
iedere stekker past maar op 1 plaats dus dat wijst zijn eigen uit
iedere stekker past maar op 1 plaats dus dat wijst zijn eigen uit
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
tzal allemaal niet zo simpel worden blijkbaar dan maar ff op iets anders gefocust en komende bumpers uit het stof gevist :
de bumperbalken worden gewoon standard en satijn zwart ( pvc) niet gespoten dus, de spoilers en zijschorten groen of blinkend zwart ( zoals deurpanelen enz ) kweet niet wat te kiezen
heb ook het noodwiel gebouwd 15" met krik en DEFTIGE wielsleutel :p een of andere ECU had de voorziene plaats onder de motorkap ingenomen..
de bumperbalken worden gewoon standard en satijn zwart ( pvc) niet gespoten dus, de spoilers en zijschorten groen of blinkend zwart ( zoals deurpanelen enz ) kweet niet wat te kiezen
heb ook het noodwiel gebouwd 15" met krik en DEFTIGE wielsleutel :p een of andere ECU had de voorziene plaats onder de motorkap ingenomen..
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
nu er zomer is.. en wat meer geld binnekort is ter terug werk tijd gekome met als gevolg:
nieuw blokje, gereviseerde coulas...
en dit was een zeer tijdrovende bezigheid: leidingen van voor tot helemaal vanachter vernieuwd go with the flow :p
nieuw blokje, gereviseerde coulas...
en dit was een zeer tijdrovende bezigheid: leidingen van voor tot helemaal vanachter vernieuwd go with the flow :p
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
en nu aan praat krijgen he
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
soon hehe :p vandaag de carter vervangen, kabelboom hersteld en ambriage gezet, morgen of overmorgen hangt hem er wel al in denk ik ( HOOP ik ) :p
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
mooie updates
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
thanx ! vandaag de alternator en starter terug proper gemaakt ( deze waren nog vettig van vorige blok) en starter gelijk met de boite gemonteerd.
ondertussen ook maar ontdekt dat de kabelboom niet volledig uitkomt, knippen en plakken zal het dus worden ( zucht) de deadline komt nu wel héél kort bij
ondertussen ook maar ontdekt dat de kabelboom niet volledig uitkomt, knippen en plakken zal het dus worden ( zucht) de deadline komt nu wel héél kort bij
-
- Pug Driver
- Berichten: 1967
- Lid geworden op: zo 22 okt 2006, 10:40
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
sterk werk hoop dat het u lukt
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
anders komt de dixi er wel doorgestesselt
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
blok hangt erin !! al een en ander aangesloten.. gaskabel ( nogmaals) moeten aanpassen, naftleidinge nog aanpassen en ontdekken hoe de naftpomp aangestuurd word, ik vermoed door massaschak. van ecu ( help, iemand ,??)
Re: 1988 - Peugeot 205 - Seune
mee beetje geluk.. tomorrow big day alles hangt erin en aangesloten