Pagina 7 van 15
Re: Peugeot 107
Geplaatst: za 05 mar 2011, 14:13
door JordiC
nja, ik denk da een maatje groter en dan beetje lager beter was geweest (voor de bandkas-verhouding)
Ma ik vind het wel breed zicht
Of ge lang zo gaat rondrijden is een ander zaak. Ze komen wel breed

Re: Peugeot 107
Geplaatst: za 05 mar 2011, 21:15
door Jurgen
Ik vind het gewoon goed!
Re: Peugeot 107
Geplaatst: za 05 mar 2011, 21:20
door natnek
Ja de auto stond nie 100% vlak dus band kas verhouding lijkt nie zo goed op die foto's maar als je het filmpje bekijkt dan ziet ge beter ook als de auto inveert vanachter dat het ideaal is , tenslotte tis ook maar een daily dus echt extreem ga ik ook nie

Re: Peugeot 107
Geplaatst: ma 07 mar 2011, 00:21
door KrisKe
een beetje lager vanachteren zou aF zijn:)
dik geslaagd man:)
Re: Peugeot 107
Geplaatst: ma 07 mar 2011, 08:37
door Gtiler
vanachter idd iets lager
is voor de rest echt wel zalig geslaagd

Re: Peugeot 107
Geplaatst: ma 07 mar 2011, 16:14
door peugeot-gek
echt dik man,meer moet dit niet zijn.
greetz
Re: Peugeot 107
Geplaatst: ma 07 mar 2011, 17:24
door Romaric
Nice als je hem ziet rijden!
Ik volg de rest, achteraan nog een beetje zakken.
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 01:01
door Maze
Af kan niet anders zeggen 107,schroefset i.c.m. schmidt th dikker dan dik. Hoop dat mijn 107 net zo laag kan of lager op mn huidige 15 inch met de al reeds gereserveerde weitec schroefset die er hopelijk voor half april onder zit.
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 17:56
door natnek
Bedankt voor de goede reacties al, heb vandaag men sierstukje dieper gehangen is nie echt de moeite voor foto te posten zullen er nog wel later opkomen.
@maze: danku, normaal kunt ge even laag als mij gaan heb dezelfde schroefset en nog 4 cm schroefdraad over vanvoor maar vanachter kun je niet veel lager gaan met die set
grtz
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 18:07
door Maze
Ok, voor zou ik misschien nog kunnen zakken aangezien mijn velg smaller is en binnen de kas valt. Voor de achterzijde maar contact leggen met kean om ze iets te persen als hij niet naar mn smaak staat achter. Even 2 vraagjes hoe heb jij het opgelost met de koppelstangen tussen de draagarm en stabistang zijn die korter, of zoals ze zijn. En hoe heb je hem geplaatst heb je ook de bouten van de draagarmrubbers, en achterasrubbers iets gelost i.v.m. de spanning op de set.
Zodra hij er bij mij onderzit hulpveren gelijk weg stops aanpassen, en wat andere kleine dingen stelring etc. Als laatste evt een 165 45 bandje.
Evengoed jouw 107 is voor zover de eerste die ik gezien heb op schroef maar staat wel gaver vind ik dan air, een maatje van mij heeft een aygo op bss airride.
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 20:00
door natnek
Ik heb de rubbers vanvoor aangepast, vanachter stelpotjes weggelaten, koppelstangen heb ik gewoon gelaten zoals al de rest en niks van rubbers gelost . En tuurlijk is schroefset gaver dan air
grtz
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 20:14
door Maze
Ok maar staat er dan niet veel spanning op die rubbers? Ik heb 2 jaar geleden een collega geholpen met zn mk4 en tt te verlagen op een fk schroefset, maar als tip meegegeven draagarm bout en achterasbouten 2 a 3 slagen los te nemen om problemen te voorkomen. Begin dit jaar bleek waarom, hij belde mij op dat de mk4 afgekeurd was achteras rubbers en draagarmrubbers lagen eruit. Rubbers doorgescheurd metaal contact en bonkend geluid. Maar aan de andere kant de 107 is niet zo zwaar.
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 20:19
door natnek
denk niet dat er zoveel problemen van komen, en als da komt zullen we dan wel zien , je moet iets voor over hebben zo laag te rijden

Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 20:56
door Maze
Das waar wie mooi wil zijn moet pijn lijden, ik heb al een sticker liggen met de tekst ik steun het carterpannen commite. Ik hoop de set over precies 2 weken vanaf nu in mn bezit te hebben donderdag s de 24e overdag, en hoop de set 24e en 25e mits ik vrij ben te plaatsen. Kan nu zeker niet wachten mijn leverancier heb ik wel verteld dat je al met zo n set rijd hij was benieuwd naar foto s hoe het staat. zou hij die evt mogen gebruiken op zn site?
Re: Peugeot 107
Geplaatst: do 10 mar 2011, 20:59
door natnek
Toevallig de snelle leeuw in utrecht? Ben hem daar ook gaan halen

en ik wou wel foto's sturen maar heb nog geen mooie fotos
grtz