Pagina 42 van 49
Geplaatst: ma 06 jul 2009, 19:58
door twoofive
valt nog onder garantie, en dan blijf ik ervan af zodat ze bij peugeot daar al niet moeilijk over kunnen doen, vanmorgen is de takeldienst em komen halen, en is de sw overgabracht naar limauto
tot op heden weet ik nog niet meer, dus morgen wachten op telefoon

Geplaatst: di 07 jul 2009, 14:37
door Joske
Mag ik nu es een waarschijnlijk domme opmerking maken. Maar zitten uw cardannen nog goed uwe bak?
Komen die daar nie een beetje uit als ge zo sterk verlaagt gelijk gij. Als die dan daarlangs lekt denk ik dat ge garantie op uwe buik kunt schrijven.

Geplaatst: di 07 jul 2009, 20:09
door KrisKe
zo grellig liggen die cardannen niet bij zijne 207 ze

Geplaatst: di 07 jul 2009, 20:49
door peugeotfreak
nope die liggen maar net horizontaal onder mijne sw staan ze schuiner
Geplaatst: wo 08 jul 2009, 08:46
door twoofive
voorlopig zijn we dus nog aan het wachten, de sw is nog steeds in de garage en via telefoon krijgen we niet veel meer uitleg, vandaag hopelijk meer succes.
groetjes chrisje
Geplaatst: wo 08 jul 2009, 19:33
door Jones
das zwaar rot vo u.
tis te hopen da ze het onder garantie nemen.
grtz
Geplaatst: wo 08 jul 2009, 20:21
door peugeotfreak
naar de laatste berichten nemen ze het niet onder garantie,
de lager van de primaire as zou stuk zijn
Geplaatst: wo 08 jul 2009, 22:35
door Flitz
nog meer info ?

Geplaatst: do 09 jul 2009, 08:31
door twoofive
voorlopig geen nieuws meer, we zijn aant wachten op een mailtje of telefoon dus beetje bang afwachten, want ventje wordt beetje gek

groetjes
de misses
Geplaatst: do 09 jul 2009, 21:43
door 205tunerke
hoop dat het garantie is.
we horen het wel als er nieuws is
alvast sterkte
Geplaatst: vr 10 jul 2009, 17:34
door twoofive
nu is het afwachten om een mailke van nijvel, daar is een dossier lopende over de sw.
tot als daar een uitspraak over is blijft de sw waar ie is.
nu heb ik op het moment ook geen vervangwagen meer, die moest opeens terug als ze bij limauto vermamen dat ik nijvel gecontacteerd had.
Geplaatst: vr 10 jul 2009, 17:40
door KrisKe
die van limauto nemen normaal zelf ook wel contact op met nijvel hoor
wel klote da den vervangwagen daarvoor terug moest...
ik duim mee met je

Geplaatst: zo 19 jul 2009, 12:07
door twoofive
en sinds gisteren is de sw terug
alles is versteld onder volledige garantie, de lager is vervangen, de keerringen zijn vervangen, de koppeling is vervangen, en aan de ophanging is gisteren een wijziging gebeurd, met dank aan dimma!
thx for helping mate!
alleen was dat ook wel gelukt, maar met twee is leuker!
dus de sw is weer in orde, en bolt terug zoals het moet!

Geplaatst: zo 19 jul 2009, 15:29
door 306xtreme
ah das wel goe nieuws dan

Geplaatst: zo 19 jul 2009, 22:47
door Erwin
sjiek

das idd heel goe nieuws
groeten Erwin