Pagina 20 van 28
Geplaatst: wo 19 mei 2010, 12:51
door Taz Devil
en toen lag de gino bijna op zijn dak :p
Geplaatst: wo 19 mei 2010, 16:02
door gino

ja , het schol ni veel
ik kan hem ni goed in de hand houden , en het was juist in den bocht dat ik naar 3e moest schakelen , dus met 1 hand hou ik hem zeker niet recht

Geplaatst: do 20 mei 2010, 19:54
door jorre
rijde ge in putte ook in augustus? Of is dat een ander vereniging
Geplaatst: do 20 mei 2010, 20:44
door gino
15 augustus in putte , ja en nee
ikzelf ga daar ni rijden , ma mijn zus en stiefmoeder rijden daar met de peugeot, en ik mag mee als mekanieker

Geplaatst: za 22 mei 2010, 21:43
door gino
dit weekend was de eerste europokal
spijtig genoeg is het niet echt verlopen zoals gepland.
tijdrit ging vrij goed (schakelde niet echt goed , waardoor mijn tijd wat trager was) 14e van de 29.
dan de halve finale: met 14 aan de start. slechte start , waardoor ik pas als één van de laatste in de eerste bocht kwam

. maar toch heel wat kunnen goed maken en na een 3tal ronden op de 4e positie geraakt . en dan ineens een rookwolk achter mij , en naast mij alles nat

. er waren nog 2 ronden te gaan , dus ik kon niet meer uitrijden

.
binnen gekomen en gezien dat er een darm van het water was losgekomen. darm er trug op gevezen en trug gestart. ff gaas geven en er was nogal druk op de waterleidingen

. oorzaak is waarschijnlijk joint culas. en die hadden we natuurlijk niet op reserve
dus spijtig genoeg moeten opgeven .
Geplaatst: zo 23 mei 2010, 14:41
door gino
Geplaatst: zo 23 mei 2010, 15:48
door jurgen_s
precies gti den 206?
Geplaatst: ma 24 mei 2010, 07:57
door gino
ja ik denk dat het ne gti is , hij rijd toch in de klasse tot 2000cc.
Geplaatst: ma 24 mei 2010, 13:02
door Taz Devil
ge moet ma in dien kever zitte achter dien 206 haha
Geplaatst: di 25 mei 2010, 20:51
door gino
zelfs voor het publiek was er veel zand en stof , maar zelfs daar zijn oplossingen voor

Geplaatst: za 05 jun 2010, 12:03
door gino
het is goed weer , dus we beginnen eens terug te werken, en aangezien de 205 rallye niet meer rijd zoals ik wil en geen zin meer heb om hem in orde te zetten voor nog een maandje ofzo, ben ik eens begonnen aan de 106 gti
bumper, capot, en stootstrippen zijn bijna klaar om te spuiten , koferslot is gemaakt, en nog wat kleine dingen gedaan.
en ik ga ook eens stillaan beginnen aan de motor die er in gaat komen.
de bedoeling is om een snelle straatmotor te maken.
wat er aan gaat gebeuren: vliegwiel afdraaien, culas vlakken, andere nokkenassen, in en uitlaatkanalen polieren en K&N filter of airbox. en na verloop van tijd beginnen aan een kabelboom om de DTA computer erop te kunnen zetten.
voor de keuze van de nokkenassen ben ik nog wat aan het twijfelen.
ik heb bij catcams gezien en daar denk ik aan een nokkenasset van 272° of van 281°. ik denk dat dit nog niet teveel is voor op de baan te rijden, en de originele veren en stoters mogen er in blijven. (misschien komen er wel sterkere veren en schotels in voor de zekerheid).
bij kentcams denk ik dat de nokkenasset van 278° het beste is.
en bij pipercams 264°.
nu weet ik niet zeker welke het beste gaat zijn voor mijn motor.
catcams, kentcams of piper....
en welke duratie het uiterste is om op de baan te kunne rijden.
alle hulp en meningen zijn dus welkom.
Geplaatst: zo 06 jun 2010, 11:09
door 205tunerke

ligt er aan hoe ge op de baan rijd

Geplaatst: zo 06 jun 2010, 14:57
door gino
het moet nen honda-killer worden e
het is zowat de bedoeling om ervoor te zorgen dat er nog mee te rijden valt, maar tis vooral belangrijk dat hij snel wordt. maar ik denk dat met de nokkenassen van mijn lijstje nog wel te rijden valt op de baan.
Geplaatst: zo 06 jun 2010, 19:34
door black pug
dikke witte oz velge en dan plat:d
Geplaatst: zo 06 jun 2010, 21:15
door gino
witte velgen komen er al op

wel team dynamics ipv oz , ma das ook goe e
ma plat gaat hem toch niet komen , misschien een beetje verlagen , ma toch ni teveel.