Pagina 12 van 28
Geplaatst: do 03 dec 2009, 16:26
door Steven
Netjes! kleurverschil valt op te lossen eh, ff de auto spuiten

Geplaatst: do 03 dec 2009, 16:28
door gino
hehe , ja waarom ook niet
neenee , de velgen passen nog wel bij de rolkooi , die is ook dashwit.
alleeja , we zien morgen wel hoe het eruit zal zien
Geplaatst: do 03 dec 2009, 16:44
door Den Hans
flappy schreef:ik vind 15.1 lbs terug en dat zou 6.85 kg moeten zijn
De Pro 1.2 begint vanaf 6.1kg, vanaf de hoogste offset

Geplaatst: do 03 dec 2009, 20:04
door jurgen_s
Geplaatst: do 03 dec 2009, 20:46
door Den Hans
Allee, als we dan toch met links beginnen

:
http://www.rimstock.co.uk/rimstockuk/wh ... Race%201.2
Een velg wordt altijd gemaakt met een lage ET en afgedraaid naargelang de benodigde ET. Dus logisch dat de ene 6.85kg geeft (begin gewicht) denk ik dan.
Maar hey, lekker belangrijk... T'is gewoon ne lichte velg en het gewicht hangt af van de off-set.
Prijs / kwaliteit / gewicht een van de betere velgen

Geplaatst: zo 06 dec 2009, 11:20
door gino
ze staan erop se
ze zijn wel degelijk enorm wit t.o.v. den auto zelf , maar ik vind het wel schoon staan ( foto's zijn met de gsm genomen , dus erg goed kunt ge het kleurverschil niet zien )
binnenkort terug vervangen door de wintervelgen , maar nu nog een weekje ofzo ervan genieten

Geplaatst: zo 06 dec 2009, 11:49
door peugeotfreak
ziet er goed uit
Geplaatst: zo 06 dec 2009, 12:31
door KrisKe
vree fermen rallye man

Geplaatst: zo 06 dec 2009, 19:30
door Steven
zeker geslaagd te noemen! staan er knap onder
Geplaatst: zo 06 dec 2009, 21:24
door gino
thanks

Geplaatst: di 08 dec 2009, 18:44
door Pauwels 206
Van de week irl gezien op het school.
Het staat hem wel
grtz
Geplaatst: di 08 dec 2009, 18:54
door gino
Pauwels 206 schreef:Van de week irl gezien op het school.
Het staat hem wel
grtz
ik heb den uwe ook al een paar keer gezien en da ziet er ook wel schoon uit

Geplaatst: di 15 dec 2009, 15:31
door gino
gisteren opt school den 205 op de vermogenbank gezet , met een toch wel teleurstellend resultaat
118pk bij 6500tr/min
165Nm bij 3300tr/min
veel minder pk's dan ik had verwacht , het koppel ligt wel goed zo vind ik.
na de test ook even bougiekabels 1 voor 1 uitgetrokken om te zien of hij in toeren zakte. bij de 1e en 2e cilinder zakte hij goed in toeren , bij de 3e en 4 cilinder gebeurde er volledig niks
daarna van de 3e en 4e cilinder de ralenti schroef volledig dicht gedraaid , en nog zakte hij niet in toeren , klopt dus niet echt.
dus momenteel bezig met de webers van de ex-crossauto aant reviseren om er 1 van de dagen op te zetten en dan nog eens op de testbank zien wat hij dan doet
hopelijk komt er dan een beter resultaat uit
Geplaatst: di 15 dec 2009, 20:57
door PUG(z)OT
is dat aan de wielen of opt vliegwiel?
Geplaatst: di 15 dec 2009, 20:59
door gino
aan het vliegwiel , op de wielen was het maar 84pk