advertentie C&C reclame

Solstice Coupe --> 406 coupe

Oudere topics

Moderator: P-unit

Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Ok dit is wel h??l mooi gedaan, als je het niet weet zou je echt zeggen dat het nen ferrari is :D Wel nen 4 zitter en met de motor voorin :P
twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Bericht door twoofive »

kan da da ik u vandaag gespot heb op de baan hasselt diepenbeek?
ge kwam van de kant van hasselt af.
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Ja da is, kval goed op he :P Ik herkende uwe otto, ma kwist het nie zeker, kben nog nieuw hier he, ken nog nie iedereen :oops:
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Heb nog een paar veranderingskes gedaan aan den otto, wel klein ma kom :P

Afbeelding

M'n bijdrage aan de club :D
Afbeelding

En m'n nieuw nummerplaatje met het leeuwenlogo :D
Afbeelding

Voila da is het zowat, vrijdag komen er wel nog xenons in dus dan volgt er weer nen update :wink:
IlgrandeLeone307
Berichten: 333
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 21:07

Bericht door IlgrandeLeone307 »

reclameplaat van ham-motors zou ik er nog wel af doen... voor de rest, op zen origineels is de wagen het mooist (mss met uitzondering verlaginske? 8) )

grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
Gtiler
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:18
Locatie: breendonk

Bericht door Gtiler »

en een velgske
ma kvind het kleur ng altijd knap
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
kevve.be
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 04 apr 2007, 15:28
Contacteer:

Bericht door kevve.be »

mooi kleurtje!
Two-Ohh-Six-Babe
Berichten: 112
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 11:41

Bericht door Two-Ohh-Six-Babe »

hey hey, kan t zijn dat ik uw auto heb zien staan op de Neder bij restaurant Anjo? Want de coup? die daar stond was wel super van kleur!!!

Groetjes
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Mercikes voor de reacties :D

@IlgrandeLeone307: Kheb uwe raad opgevolgt van de nummerplaathouder, tis veel mooier zonder. Een verlaging zal ik niet zetten op de otto, op dat punt zou ik hem graag "standaard" houden :wink:

@Gtiler: Nieuwe velgen komen er zeker onder, alleen wanneer is de vraag :P maar ze komen :D

@Two-Ohh-Six-Babe: Jep dat klopt kben zaterdag met pa daar gaan eten.

Nog es ff iet over de kleur: Als ik den 406 coup? nieuw gekocht zou hebben, was het nen zwarte of rode geweest, khad nooit naar de beige kleur gekeken, want kheb nu op internet ff de folder afgehaald, daar is de kleur helemaal anders op dan int echt, ik denk ook dat het daarom is dat bijna niemand die kleur durfde te nemen, maar tis wel een h??l speciale kleur, en ben nu goed te herkennen :P

De foto's:

Afbeelding

Afbeelding
pugske
Berichten: 712
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: kuringen
Contacteer:

Bericht door pugske »

iss idd een hele mooie kleur, als ik me niet vergis heb ik deze kleur nog niet eerder gezien.

worden de plakletters ook nog verwijderd van je koffer, of blijven deze het kontje sieren?
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

hey,

de letters blijven schoon opt poepke kleven, kvind da enorm schoon aan die otto :D

groetjes
pugske
Berichten: 712
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: kuringen
Contacteer:

Bericht door pugske »

was maar een vraagje gelijk een ander :lol:
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

m'n xenons staan er eindelijk in, echt een machtig beeld :D Maar ik moet ze ff opnieuw laten afregelen, ze staan beetje te fel naar benede, ze schijnen nie zo ver nu, maar het verschil is wel ferm zichtbaar ze :shock: enkel de witte lijnen langs de weg al.

Kben ook al tot de conclusie gekome dat der al enen nen ferme kras op m'n otto gezet heeft :cry: , die wa het gedaan heeft heeft ferm chance gehad dak nie in de buurt was :evil:

Weet der iemand miss een goed product om krassen te verwijderen, tis nie zo'n diepe kras, ma ze valt toch op ?
IlgrandeLeone307
Berichten: 333
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 21:07

Bericht door IlgrandeLeone307 »

R-M heeft zo een product dat moet je een beetje op een doek doen en wrijven en daarna opblinken, werkt heel goed. Alleen ik denk niet dat je dat particulier kunt kopen. Maar ga is langs bij carrosserie emiel verbruggen in tessenderlo, die doet da met dat product voor u en kan goed zijn dat het u zo goed als niks kost... (is gene geldwolf, raar maar waar)

En anders, ik heb zoiets van van het merk 'valma' krassenverwijderaar. Is een product met een heel fijne korrel en werkt goed. Gewoon op doek doen en dan wrijven en daarna opblinken en met waxproduct overgaan

grtz
307 2.0 hdiF 136pk griffe
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

ik ben vandaag met m'n otto naar de peugeot garage moeten gaan, want heb van die "roest blaasjes" aan m'n deurstijl :cry: Volgens garaga zou dit de eerste otto zijn die da bij hun in meer dan 20jaar krijgt. Maar zoals meestal met nen tweedehandse weet ge nooit wa er van te voren gebeurd is he. Ze gingen het voorleggen aan een of andere grote baas, en dan zalk der wel iet van horen he.

Vandaag ook nog ff gaan kijke voor nieuw ruitenwissers, die wa er op stonden waren 4 jaar oud :oops: Eerst ben ik gaan kijke voor dezelfde ruitenwisser als Joske heeft (Bosch AeroTwin), maar deze zijn niet te verkrijgen voor mijn type pug, dus maar de gewone genomen :)

Mercikes voor de reactie, kzal der es proberen met wax op te zitte da de krasjes beetje weg zijn :wink:

Ook heb ik m'n volgende (kleine) plannen, maar kwil het gedacht van jullie es ff horen, binnenkort worden m'n booskijkers geleverd en dus ook gespoten, nu was ik van plan om eventueel m'n stootranden op de deuren mee te laten spuiten.

Wat is jullie gedacht hiervan, graag zowel negatief als positief :D
Plaats reactie

Terug naar “Tuning Car Projects Archief”