Pagina 9 van 11
Geplaatst: do 19 mar 2009, 19:21
door Lemonpugske
vandaag een mini update'je gedaan...
had al een tijdje last van een gerammel aan men passagierskant...
vandaag een tijdje mee bezig gehouden en uiteindelijk gevonden... het was dus de plastieke afdekplaat aan men middenconsole dat bibberde tegen de houder van men brandblus aparaat...
dan maar de houder gedemonteerd en de hoeken wat uitgeklopt zodat deze nimeer echt 90graden stonden...
en toen ik er toch aan bezig was ineens ma een likje zwarte verf opgespoten zodat de houder nimeer zo hard opvalt
eens de hoeken van het plaatje wat minder dan 90graden waren geklopt
een beetje gespoten met zwarte verf en mijn ultieme sneldroog gereedschap... den haardroger van de jaren '70

.
dan terug gemonteerd aan de wagen zelf
plastieke kap van de middenconsole er terug over gehangen
en klaar
dit was maar een mini mini update
maar ben toch blij dat ik van dat degoutante gerammel vanaf ben

Geplaatst: do 19 mar 2009, 19:33
door Cult
ge kunt ook die lelijke houder eruit zwieren..
En dan een goeie strook velcro op uw brandblusser plakken (de harde kant,NIET de zachte)
Zodanig dat de brandlusser blijft "plakken" aan uw voetbekleding

Geplaatst: do 19 mar 2009, 19:34
door jurgen_s
ik zit met hetzelfde probleem
ook eens kijken hoe ik dat opgelost krijg want dat kan ferm irriteren
Geplaatst: vr 20 mar 2009, 08:04
door Lemonpugske
@ cult: misschien wel een goe gedacht van die velcro... maar na een paar keer eraf te halen om vanbinnen te strofzuigen gaat die stof toch uitrafelen... en dan oogt het ook nimeer mooi he
@ flappy: al eens geprobeerd om je afdekplaat wat omhoog te schuiven?
door de vijs die de afdekplaat op z'n plaats houd los te vijzen en de afdekplaat omhoog te duwen en de vijs terug vast te vijzen.
bij mij hielp dat al wel... maar voor de zekerheid had ik de hoeken van dat plaatje op de houder wat bij geklopt zoadat ze nimeer echt 90graden stonden.
Geplaatst: zo 17 mei 2009, 16:38
door Lemonpugske
vorige week nog is naar de garage gegaan voor groot onderhoud...
en een paar dagen later 3de keer nieuwe achterlichten laten steken omdat er altijd vocht binnenin zat en de bourage van men cardan laten vernieuwen aan de rechterkant... was al olie aant lekken... hopelijk is zijn probleem van het olieverlies nu gedaan.
gelukkig nog allemaal in garantie... want die vervalt den 21ste

Geplaatst: ma 08 jun 2009, 16:08
door Lemonpugske
zit hier met zware twijfels...
heb de keuze uit, men auto te verlagen ( enkel de veren liefst zo'n 4 tot 4.5 cm) gepaard met een cleane koffer (dus emblemen weg en het knopje in de 0 van 407 wegwerken maar de leeuw laten staan) en den achterbumper laten maken... dan terug sparen voor de velgen van op men photoshop zo'n paar pagina's terug...
ofwel een R5 gt turbo als zéééér lange termijn projectje (dus volledig restaureren en motor revisie geven)
kweet het... tis gene peugeot maar ik moet der wel bijzeggen da zo'n R5 gt turbo'ke wel altijd al men droom is geweest...
kweet het echt ni...

Geplaatst: ma 08 jun 2009, 17:55
door Jarno
prul maar aan uw peugeot, ben zelf ook gaan zien achter r5 gt turbo en diegene da te koop staan in belgie zijn allemaal rot

Geplaatst: ma 08 jun 2009, 18:17
door Lemonpugske
ja die hier in belgie zijn allemaal kuisop... daar valt inderdaad niks meer mee aan te vangen... maar heb der wel een paar gevonden in frankrijk... en ik denk toch eens een paar te gaan zien tijdens de "grote verlof" vant werk.
maar aan de peugeot prullen duurt dan natuurlijk weer minder lang en zal heel misschien dan al klaar zijn tegen trackday.
Geplaatst: ma 08 jun 2009, 18:21
door Dragoon
ik zou de planne van de coupé doorvoeren

Geplaatst: ma 08 jun 2009, 21:45
door rebelish
R5 turbo zijn idd ferme wagentjes.
de broer van een kameraad van mij heeft er zo 2 staan.
eene voor onderdelen en een die toch bijna dagelijks zijn ritje krijgt.
maar verschiet echt nie van de tax en vooral benzine

want da monster zuipt.
maar hey alst u droom is en ge kunt het u permiteren waarom zou ge dan nie kijken voor zo eene.(ik zou het toch doen).
Geplaatst: ma 08 jun 2009, 22:17
door Joske
Ik denk dat op termijn uw centen in ene R5Turbo steken meer zal opbrengen dan in uwe coupe.
Geplaatst: ma 08 jun 2009, 22:18
door pugske
Ik zou gaan voor de R5, achteraf als die klaar zou zijn, heb je er veel meer plezier aan.
De 407 verlagen gaat enkel resulteren in kapotte voorbumpers en achterbumpers.
Geplaatst: ma 08 jun 2009, 23:13
door happy
ik zou toch ook voor de r5 gaan
en in verband met die taks,valt mee toch,is een 1400cc

Geplaatst: di 09 jun 2009, 00:08
door rebelish
ja taks valt idd nog mee 1.4 +- een 160pk nie ?
nuja ik zou er voor gaan man.
waarde van die auto zal toch hoog blijven. hoe oud die ook gaat zijn.
Geplaatst: di 09 jun 2009, 00:25
door happy
denk eerder 120pk
