advertentie All about details reclame

2007 - Trackday @ Zolder - 15 juli

Reacties en Foto's van onze Trackday's

Moderator: P-unit

twoofive
Pug Driver
Berichten: 984
Lid geworden op: za 21 jan 2006, 22:19
Locatie: st lambrechts herk

Bericht door twoofive »

de meeting was af!
de sfeer was er, goed veel volk , maar niet t?, allemaal goedgezinde mensen, dik lol gemaakt :!:

weeral sommigen beter leren kennen, en idd, weer wat bijgeleerd :wink:

de toerrit was af!, ondanks het feit dat er niet al te snel gereden werd, toch wa lol gemaakt op het circuit.

de slamom heb ik uiteindelijk maar overgeslaan, ik denk dat ik de rallye nog niet echt genoeg ken om er mee te gaan slalommen :?
nu ie in orde is wil ik ook geen brokken maken h? 8)
pug 205 1.3 rallye
pug 207 sw 1.6 vti
Solstice_Coupe
Berichten: 458
Lid geworden op: di 17 apr 2007, 20:32
Locatie: Val-Meer (Riemst)
Contacteer:

Bericht door Solstice_Coupe »

Wanneer mogen we het filmke zien wa opgepakt is opt circuit? :D
_Tom_
Berichten: 1180
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 12:17

Bericht door _Tom_ »

Beestige dag gehad, echt geslaagd!
ook redelijk wat foto's genomen maar die komen in de loop van de week.

grt Tom
Lrd
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 13 jan 2006, 03:16
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Bericht door Lrd »

top weekend heerlijke BBQ, veel sfeer, bakken in de zon, geslaagde opkomst, veel leden aanwezig en een machtig zicht zo al die peugeots in de tourrit.

Spijtig van het voorval met de hondas waardoor de snelheid teruggestroefd werd tijdens de tourrit :s

Merci allemaal voor te komen, de mensen die geholpen hebben, ACR, Digimar, Meguairs, AS Belettering, Wheels Cafe en Andy van Skylimitevents.

See you at edition 2008 ;)
304 coupe
Berichten: 641
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 21:58
Locatie: tongeren

trac day

Bericht door 304 coupe »

ppffff , gene vette in zolder vandaag : , slecht weer want ik zweete al als ik met men ogen knipperde :wink: , en maar 3 fatsoenlijke oto's gezien 8) .
Afbeelding
Afbeelding
MANNE GE HEBT DAT FERM GEDAAN , DIKKE PROFICIAT!!!!
Ik heb daar ferm voituurkes gezien en een fijne dag gehad.
En niet vergeten : UN JOUR PEUGEOT , TOUJOUR PEUGEOT.
GRTZZ
jos
UN JOUR PEUGEOT ,TOUJOUR PEUGEOT
Rosco
Berichten: 3
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 16:58
Contacteer:

Bericht door Rosco »

Vanuit de Peugeot 206 Club Nederland zijn wij met een aantal ook een dagje langsgekomen. Was een zeer gezellige en geslaagde meeting, goede organisatie en perfect weer.

De eerste serie foto's heb ik alvast bewerkt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Randy Andy
Pug Driver
Berichten: 473
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 06:23
Locatie: concept983
Contacteer:

Bericht door Randy Andy »

heel knappe foto's
vooral van het rijden op het circuit: getrokken op het einde van het rechte stuk?
Leon Hamers
Berichten: 1
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 00:08
Locatie: Oosterhout (NL)

Bericht door Leon Hamers »

Een zeer geslaagde dag, met een top sfeer!

Dit is zeker voor herhaling vatbaar, dus kan ik alvast ergens inschrijven voor volgend jaar?? 8)

En wat een pracht auto's heb ik zien staan op het paddock. Uitermate veel respect voor de tijd en moeite die de mensen hebben genomen om hun auto zo mooi te maken.

Gr. Leon
PH1 rallye wit
1.3 8v
Devil Manifold 4-2-1
Sparco Open Air Filter
White XSI Wheels
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

goed geamuseerd, weer veel gezeverd maar vooral DORST. Heb nu al ongeveer 4 liter binnen en nog altijd wil de blaas niet mee :lol:
We hebben dat goed gedaan als club vooral als ge ziet dat er bijna 60 leden zijn komen opdagen en dit op een totaal van 80 leden in de club: helemaal niet slecht. Waarvoor dank trouwens !!

Dikke thumbs up aan iedereen die afgekomen is, alsook aan die twee zotten in hun 309 voor het gummy spektakel 8)
Rosco
Berichten: 3
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 16:58
Contacteer:

Bericht door Rosco »

El Mariachi schreef:heel knappe foto's
vooral van het rijden op het circuit: getrokken op het einde van het rechte stuk?
Dank u, inderdaad die lokatie. Voor de rest van de baan zat er voor zover bij mij bekend hekwerk in de weg.
thablue206
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 22:28
Locatie: neeroeteren
Contacteer:

Bericht door thablue206 »

heb het al gezegden zeg het nog eens vond het super! echt mooi zicht zoveel pugskes bij elkaar.
als er nog iemand foto's heeft van mijn grijs/blauw 206je , stuur maar door . was door de drukte men camera vergeten :evil:
wanneer is de volgende :?: :D

greetzzz bart
206
beter 1 206 op mijn oprit dan 10 in de straat
powerkiter
Berichten: 52
Lid geworden op: wo 06 sep 2006, 10:05
Locatie: naast de grens

Bericht door powerkiter »

was gezellig zo te zien 8)
en dan moet ik net die dag geen tijd hebben :cry:
dan maar hopen dat ik volgend jaar wel kan!
nette fotos :wink:
Dennis Orgers
Berichten: 17
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 20:51

Bericht door Dennis Orgers »

Hallo Allemaal,

Wij van de Peugeot GTI club NL waren er ook met een aantal wagens, alleen waren dit niet echt showwagens.

Wij zijn met de echte circuitfanatiekelingen gekomen en hebben ons zeker goed vermaakt op het circuit tijdens de time trials.

Heel erg warm op de baan in de auto maar onze 205 rallye heeft het goed gehouden. Uiteindelijk een tijd kunnen van 2.04, dus dat was iets sneller dan de pacecarlaps.

Maar goed zeer geslaagd en op naar volgend jaar, ik hoop dat we dan wel meer pugjes tijdens de echte race kunnen bewonderen.

PS als er nog clubleden intresse hebben om op 3 augustus te rijden op zandvoort kan mij een berichtje sturen. Dan heeft de GTi club de baan 2 uur exclusief gehuurd en kan er lekker gegumd worden door de GTi-achtigen wagens.

Ps wij hebben bij diverse wagens onboardfilmpjes gemaakt tijdens de circuitsessies, de film komt binnenkort online

MVG Dennis Orgers

PS heeft er nog iemand foto's van de nederlandse 205 rallye op het circuit, ik hoorde dat op het rechte stuk bij vocht 1 het achterwiel 5 cm los kwam van de baan :shock: Daar heb ik goed geld voor over omdat een mooie foto van te zien.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Bericht door jurgen_s »

u reed met nummer 62? Zo ja dan heb ik een tweetal foto's van uw wagen op circuit. Helaas niet in de positie dat u wenst. Als je wenst kan ik die wel opsturen via e-mail. Stuur me anders maar een pm met je e-mail adres.
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Bericht door Joske »

Bon, den deze is terug uit zijn bed geraakt. Ik heb me geen sec verveeld, toffe mensen, veeel leden, veel Peugeot's, toffe cruise op het circuit, en ja spijtig dat die Honda manne het weer moesten verprutsen, ma bon.

Om lrd zijn lijstje nog aan te vullen, ook thx to Bilzen Verhuur. :wink:

Ik heb een paar foto's van de camping, en van de toerrit heeft Jessika er ook wa gemaakt, ma fototoestel is nog nie bovenwater gekomen. :(
Plaats reactie

Terug naar “PCB Trackday's”