advertentie Nova reclame

15.08.2022 Twisty Belgium 2 ism De Heersers

Reacties en Foto's van onze Toertochten

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

15.08.2022 Twisty Belgium 2 ism De Heersers

Bericht door Joske »

Foto's en reacties? :D

Ik was er dus als verassing enkel voor t ontbijt. Ik hoop dat iedereen zich geamuseerd heeft.

Ga wel eens grondig bezinnen of het het mij nog wel allemaal waard is want sommige commentaren gisteren waren er los over. :roll: :cry:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 15.08.2022 Twisty Belgium 2 ism De Heersers

Bericht door jurgen_s »

hoezo??
silverlion306
Pug Driver
Berichten: 1647
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 12:24
Locatie: Tienen

Re: 15.08.2022 Twisty Belgium 2 ism De Heersers

Bericht door silverlion306 »

Wij konden er jammergenoeg niet bij zijn :-(

Maar over negatieve reacties, ik kan nu wel na 2 toertochten zeggen dat het allesbehalve simpel is een toertocht uit te stippelen. Hier kruipt uren en uren tijd in, kilometers die dienen gereden te worden. Maanden van voorbereidend werk, en zeker niet alles verloopt steeds van leien dakje. Een route zal nooit voor iedereen goed zijn, je zal altijd wel die ene negatieve commentaar krijgen. Enja, ik ken dat gevoel, die reacties blijven het meest hangen in je kop... :-(
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 15.08.2022 Twisty Belgium 2 ism De Heersers

Bericht door Darl'mat »

15 augustus, Feestdag int Stad, maar niet op de parking.

Voor ons was het niet zo vroeg opstaan, gelukkig maar, we hadden al een zware week achter de rug met bezoeken aan de 24u van Zolder en de Oldtimer fly in Schaffen.

Als we s’morgens in Heers aankomen was het er al gezellig druk, we hadden gedacht om bij de eersten daar te zijn, maar meer als de helft van de deelnemers waren al ter plaatse.
Met meer dan 30 ingeschreven wagens was het een mooie opkomst, snel iedereen begroeten en dan aanvallen op de koffie en zeer lekkere en overvloedig aanwezige koffiekoeken.

Op het afgesproken uur vertrokken we voor de voormiddagrit, een zeer mooi ritje met mooie wegen bracht ons tot het mooie stadje Tilff, voorstel in het roadboek om hier iets te eten, maar door een plaatselijke markt was het moeilijk om een parking te vinden, met een zestal wagens zijn we enkele km’s verder gereden en vonden hier ook een mooie locatie om iets te nuttigen.

Het tweede deel van de rit konden we aanvatten, enkele mooie slingerwegen zouden zo in een boekje kunnen, enkele drukke stadswegen met niet meewerkende verkeerslichten kosten ons wel wat tijd, gelukkig was tijd geen probleem en hebben we nog een terrasje kunnen doen op een gezellige locatie waar we dan nog veel deelnemers hebben zien passeren, of ontmoet op het terras.

Na ons terrasbezoek was het niet meer super ver, de weergoden begonnen ons ook wat te bedreigen en op het einde van de rit hebben we een plensbuitje moeten trotseren, bij sommigen gingen de daken toe, de anderen hadden een vast dak.

Terug aangekomen in Heers was het door de regen 10 minuten drummen onder de nochtans grote tent, het was echter snel droog en het is nog gezellig geworden met eten, drinken en het bandje dat voor muziek zorgde.

Mathias, Elenore, Jo bedankt voor de gezellige dag.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 15.08.2022 Twisty Belgium 2 ism De Heersers

Bericht door Darl'mat »

Fotos binnenkort op website http://www.peugeotclubbelgium.be

Wie nog foto's heeft, graag doorsturen naar paul@bcop-cbap.be
Liefst via we-transfer aub https://wetransfer.com/


Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “PCB Toertochten”