Geplaatst: za 29 mei 2010, 12:29
Weer een nieuw 205je erbij...
Gekocht met een versn.bak die uit 2e en 4e springt en nog wat kleine dingetjes. Bleek achteraf gezien toch wat meer te zijn...
Koppakking RIP
Koppeling op
Remmen op
Stuurkogel kapot
Onderhoud van kust m'n kl*ten
Dus wat is er allemaal gebeurd:
Nieuwe filters (alles)/ bougies/V-riem
Motor olie/bakolie / KVS vervangen
Andere motor en bak erin met 50.000 minder en met recent vervangen distributie en koppeling
Schakelstang gefixt (zat dus niet in de bak dat uit versnelling springen )
Stuurkogel
Remmen vooraan
en nog wat kleine dingen
En tijdelijk de Toulouse velgjes eronder.
TO DO -> Keuring en dan eindelijk aan de Multi beginnen.
Deze wordt dus efkes m'n daily/werkpaard. Komt dus ook een trekhaak onder + hulpveren binnekort.
Gekocht met een versn.bak die uit 2e en 4e springt en nog wat kleine dingetjes. Bleek achteraf gezien toch wat meer te zijn...
Koppakking RIP
Koppeling op
Remmen op
Stuurkogel kapot
Onderhoud van kust m'n kl*ten
Dus wat is er allemaal gebeurd:
Nieuwe filters (alles)/ bougies/V-riem
Motor olie/bakolie / KVS vervangen
Andere motor en bak erin met 50.000 minder en met recent vervangen distributie en koppeling
Schakelstang gefixt (zat dus niet in de bak dat uit versnelling springen )
Stuurkogel
Remmen vooraan
en nog wat kleine dingen
En tijdelijk de Toulouse velgjes eronder.
TO DO -> Keuring en dan eindelijk aan de Multi beginnen.
Deze wordt dus efkes m'n daily/werkpaard. Komt dus ook een trekhaak onder + hulpveren binnekort.