advertentie PDK Pallets reclame

2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

806, 807, Bipper, Partner en Expert personenwagens

Moderator: P-unit

Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Hallo iedereen..

Bij deze wil ik dus even mijn Peugeot Partner voorstellen.
Ik rij dus met de 1.6 110HDi Outdoor versie,bij de Citroën drivers ook wel beter gekend als de Berlingo XTR tegenganger.
Genomen en standaard inbegrepen opties zijn onderandere:

- Metaalkleur
- ABS (antiblokkeer remsysteem)
- Ingebouwde GPS (Peugeot Connect Nav: GPS kleur.+Bluetooth)
- Kids Pack (Elektrische vergrendeling voor kinderen,kinderveiligheidsspiegel,opbergconsole, opbergnet boven de centrale laterale ruiten,zonneblinden rij 2)
- Zenith dak (panoramisch dak)
- Getinte ramen + openklapbare ruit in de achterklep
- Electrische ruiten vooraan (Elektr. bed. zijruiten VR versneld openen)
- Reservewiel
- Lederen stuur
- Regendetector (ruitwissers gaan automatisch bij regenval)
- Lichtsensor (koplampen branden automatisch bij schemer)
- Radio-CD speler (Connect Sound:rad.CD/MP3+bed.st.+MP3-aans.+boordc.)
- Automatische airconditioning met temperatuurregeling
- Radio met bluetooth + geïntegreerde carkit
- Elektrisch inklapbare en verwarmde buitenspiegels (Urban pack)
- Parkeerhulpsysteem (Urban pack)
- Mistlichten vooraan
- 17" anthraciete Stromboli velgen
- ........

Exterieur:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Interieur:

Afbeelding

Afbeelding
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Uiteraard wil ik er ook nog een paar dingen aan veranderen aangezien ik vroeger nog ben lid geweest van een tuningclub heeft de microbe me toch terug een beetje te pakken :twisted:

De kofferspoiler van Omsaline.com voor de Partner/Berlingo heb ik na ongeveer een jaar eindelijk in mijn bezit,aangezien deze turkse firma hun onderdelen niet rechtstreeks naar het buitenland verzend heeft het heel veel moeite gekost om deze in België te krijgen. Na contact te hebben gehad met 2 mensen die ik daar kende heb ik ongeveer een jaar geprobeerd via hen de spoiler naar België te laten verschepen maar jammer genoeg was dit niet gelukt. Uiteindelijk heb ik de spoiler via een collega die in Turkije op vakantie was EINDELIJK in België gekregen daar hij deze voor me heeft meegebracht.

Dit is mijn kofferspoiler:

Afbeelding

En dit is een voorbeeld hoe hij er zal uitzien op de wagen zelf:

Afbeelding

Ook heb ik nog sidebars aangekocht die er binnenkort ook onderkomen,de sidebars heb ik al maar de bullbar voor vooraan die is in bestelling.

Afbeelding

En dit is de bullbar die ik heb besteld:

Afbeelding

Aangezien de Outdoor versie ook wat hoger op zijn poten staat dan de andere uitvoeringen vind ik het echt wel een must om deze een beetej te verlagen,na even zoeken heb ik ontdekt dat op dit moment Musketier de enige is die verlangingsveren maakt voor de Partner/Berlingo. Uiteraard staan deze dan ook op mijn verlanglijstje. ;)

Afbeelding

Verdere toekomstplannen zijn misschien nog een luchthapper in mijn motorkap,ofwel 1 inbouwstuk zoals ik destijds in mijn wel redelijk zwaar getunede Ford Puma had,namelijk een F50 look luchthapper,ofwel zullen het 2 kleinere worden links en rechts in de motorkap. ;)
Van zodra er al mijn stukken opstaan (of toch al de bull/side bars + spoiler) zal ik uiteraard nog een paar fototjes posten 8-)
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Darl'mat »

Mooie plannen, die scoops op de motorkap... kan ik me niet voorstellen, afwachten wat dat geeft.
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

En de spoiler staat er inmiddels ook eindelijk op! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Puma op zo 27 nov 2011, 03:04, 1 keer totaal gewijzigd.
peugeot-gek
Pug Driver
Berichten: 3700
Lid geworden op: za 13 feb 2010, 15:01
Locatie: Torhout West-Vlaanderen

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door peugeot-gek »

mooi zo,heeft dit extra meer aan je wagen,tof zo.


greetz :wink:
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Ja het heeft meer dan een jaar geduurd om die spoiler in België te krijgen dus ben wel blij dat hij er eindelijk op staat :D
Spiritus
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 17:49
Locatie: Landen

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Spiritus »

Topic gevonden... :P

Staat proper met die spoiler...
Wat ik bedoelde met 'willen maar niet kunnen' was niet slecht bedoeld!
Maar je heb een spoiler en propere wheels onder steken en dan die Bullbar...
Kweet het niet je combineerd sportief met offroad achtige toestanden...
Maar het is jou wagen je doet ermee wat je zelf wil!! Mijn velgen die onder mijn wagen staan valt ook niet bij iedereen in de smaak majah!
Staat de Bullbar er al op ondertussen?

Grtz
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

De sidebars die heb ik al een hele tijd maar de bullbar is reeds meer dan 2 maanden besteld bij JWR Carstyling uit Wieze maar ik blijf er maar op wachten tot die eindelijk binnen is. Ik wacht op de bullbar om zo direct alles ineens te laten plaatsen dus staan de sidebars er nog niet op.

Mja ik heb al eens een verlaagde Tepee gezien met velgen en bull + sidebars en vond het wel iets hebben maar ja.. het is zoals je zegt,smaken kunnen al eens uit elkaar liggen. :)
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Na een lange 6 maanden te wachten heb ik eindelijk de bullbar ook in mijn bezit,dus maandag ga ik zo vlug mogelijk een afspraak maken in de garage om ze te plaatsen. Van zodra de push & sidebars erop staan post ik foto's. :D

Als preview alvast even een foto met de bull & sidebars erop gephotoshoped! :lol:

Afbeelding
Madmac
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul 2011, 15:07
Locatie: Genk, België
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Madmac »

Ik vind een bullbar mooi op een lichte vracht met een zwarte bumper, maar op uw auto vind ik het niks. Die grijze inleg in de bumper is bedoeld om de bullbar te kopiëren, als ge daar dus ene overheen zet krijgt ge overkill.

Zo zie ik het. :wink:
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Ik heb al zitten denken om nadien misschien de zwarte matte stukken in zwart metaal te laten spuiten,dus zowel de bumpers,de "bagetten" op de flanken,de zijschorten en ook het grijze stuk vooraan zodat de bullbar ook feller zou opvallen. Maar ben er nog niet echt aan uit :)
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

De sidebars die staan er na veel aanpassingen dan ook eindelijk op,aangezien de sidebars geen rekening houden met de zijschorten die mijn Outdoor versie heeft,heeft men de zijschorten moeten aanpassen.

Jammer genoeg waren we tot de vaststelling gekomen dat er geen bevestigingsbeugels of moeren bij de bullbar geleverd waren,waardoor ik terug contact heb moeten opnemen met Wilfried van JWR Carstyling en hij deze dan ook weer opnieuw moet bestellen. Hopelijk heb ik de beugels sneller dan dat de bullbar was aangekomen :?

Dus de bullbar die zal nog ff moeten wachten jammer genoeg :(
Foto's van de gemonteerde sidebars zal ik maken van zodra het hier eens stopt met regenen... :roll:
Madmac
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul 2011, 15:07
Locatie: Genk, België
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Madmac »

Als ge die sidebars plaatst kunt ge toch beter de sideskirts verwijderen.
Puma
Berichten: 68
Lid geworden op: do 15 jul 2010, 05:40
Locatie: België

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Puma »

Dat zeiden ze ook in de garage dat ik dat kon doen,probleem is dat ge dan met een heel pak gaten zit waar de zijschorten zitten in vast geclipst. Misschien dat ik dat wel eens laat doen achteraf en de gaten toe laat maken..
Ik had er ook niet aan gedacht dat er bij de meeste gewone Partners geen zijschorten opzitten dus heb ik deze dan gewoon laten aanpassen aangezien mijn auto daar dan toch al op de brug stond.

En ik denk dat ik die verlaging van 3,5 cm beter laat vallen want ik vind dat het nu al wat laag komt met die sidebars en er in onze straat nogal hoge borduren zijn waar ik makkelijk ga tegenzitten als ik eens nie goed oplet tijdens het parkeren.
Kwil echt zo geen toestanden meer zoals met mijn Ford Puma destijds,dat ik elke verkeersdrempel schuin moet gaan overrijden aangezien die 9cm gezakt was en mijn uitbouwstukken dan ook regelmatig eens tegen de grond schuurden...

Heb er vandaag vlug ff een foto van genomen,let niet op de slechte kwaliteit van de foto (GSM) of op de auto zelf want met dat rotweer staat hij nu zeer vuil.
Als ik de komende week tijd heb zal ik eens wat betere foto's maken..

Ik heb er ook al zitten over nadenken om de bagagedragers eraf te doen maar twijfel nog.

Afbeelding
Madmac
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul 2011, 15:07
Locatie: Genk, België
Contacteer:

Re: 2010 - Peugeot Partner Tepee 1.6 110HDi Outdoor - Puma

Bericht door Madmac »

Ik heb geen bagagedragers omdat deze op de Xline optioneel waren, had ik ze wel dan waren ze er al lang af want ik vind de auto cooler zonder.

En persoonlijk vind ik de Partner er niet uitzien als 'm verlaagd is. Plus de combi verlaging + bars vind ik teveel van 't goede... :roll:
Plaats reactie

Terug naar “80x en Tepee gamma”