advertentie Automotive Group reclame

electra schema ruiterwissers Peugeot 607 3.0

607

Moderator: P-unit

Plaats reactie
leftydriver
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 20 jul 2014, 14:21

electra schema ruiterwissers Peugeot 607 3.0

Bericht door leftydriver »

Wie kan mij verder helpen, ik ben opzoek naar een electra schema voor een 607 3.0 bj. Oktober 2000 (eerst geleverde 607 in NL).

Ruitenwissers weigeren al sinds januari dit jaar, heb nu een bypass getrokken achter de zekeringkast langs, slechts 1 stand om de ruiten te wissen.

zekeringkast is wel uitgelezen, storing BSI geeft hij aan en dan expliciet de ruitenwisser aansturing.

om een kostbare ingreep te vermijden heb ik een bedrading schema nodig, de plus die normaal door de zekeringkast loopt geeft dus geen stroom.
aansluiting die vanaf de kast komt heeft 4 contacten, welke de plus is weet ik helaas niet.

is er iemand die een Cd/DVD van Peugeot bezit ?

hoor het graag dan kan ik dit euvel snel en simpel verhelpen
Joske
Pug Driver
Berichten: 5316
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: electra schema ruiterwissers Peugeot 607 3.0

Bericht door Joske »

Klinkt als een probleem wat ik ooit ook met mijn 206 gehad heb. :Y

BSi vervangen is vrees ik t enige dat helpt. Als die een storing geeft is de kans groot dat vervangen de enige oplossing is.
Bij mij zijn de ruitenwissers toen ergens halverwege de ruit blijven staan, en geen beweging meer.
Ik heb toen ook alles geprobeerd, maar als de BSi weigert, tja dan kunt ge zelfs met een elektrisch schema nie veel meer oplossen. Het grote nadeel van een centraal bus-systeem.
Plaats reactie

Terug naar “60x”