advertentie C&C reclame

Navtech navigatie cd

607

Moderator: P-unit

Plaats reactie
607Chris
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 12 jul 2013, 22:13

Navtech navigatie cd

Bericht door 607Chris »

Mijn 607 uit 2003 heeft een RT2 radio met een Navtech cd achterin gedateerd "zomer 2003". Peugeot dealer in NL zegt dat hier geen nieuwe cd meer voor te krijgen zijn bij Navteq (zelfde als navtech?).
Weet iemand wat de meest recente cd is die voor deze RT2 nog te verkrijgen is, nieuw of gebruikt?

Bedankt.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door Darl'mat »

Denk dat u er op internet kunt vinden voor ong. 30 euro, nieuw kosten die dingen 150 euro.
607Chris
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 12 jul 2013, 22:13

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door 607Chris »

Is het enige waar ik op moet letten dat ie geschikt is voor de RT2? Ik las ooit nog eens ergens dat sommige systemen CD-rom gebruiken en sommige CD-i. Weet iemand daar nog iets van? Kan ik ook zelf een CD branden (kan de RT2 dit lezen) als ik de juiste image vind op internet?

Bedankt.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door Darl'mat »

Weet ik zelf eigenlijk niet, heb ooit eens 1 gekocht van 2005, maar daarna gps gekocht, cd is maar van Benelux.
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door jurgen_s »

ik zit met hetzelfde probleem voor de RT3: laatste update is van een paar jaar geleden. Ik heb wel de chance dat ik nog kan opteren voor een RT4 of RT5 (kan ik vrij goedkoop laten inbouwen bij iemand in Frankrijk). Maar da's enkel voor auto's met CAN-bus systeem. 607 fase I is nog VAN-bus.
Anders horen rechtstreeks bij navteq zelf want daar komen inderdaad de kaarten vandaan.
607Chris
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 12 jul 2013, 22:13

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door 607Chris »

Mijn 607 is uit 2003. Is die dan fase 1? Op de cd die er nu in zit staat NAVTECH ON BOARD (met "ch" in plaats van "q"). Is dat wel hetzelfde?

Ik vroeg me af, kan ik zomaar een nieuwe cd erin stoppen? Ik kan van iemand een kaart cd van 2010 kopen, maar moet de RT2 dan ook qua firmware ge-update worden?
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door dtm-driver »

ombouwen naar RT4 of 5 ?
Met harde schijf? en of bluetooth neem ik aan ?

Talk to me :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door jurgen_s »

uw RT2 zal al wel de laatste update gehad hebben, dat zal het probleem niet zijn. Het moeten de kaarten zelf zijn die compatibel moeten blijven met de firmware die peugeot nog als laatste geleverd heeft.
En ja fase I.

Betreffende de RT4/5. Da's in Normandië dat ge dan moet zijn en daar wordt uw auto op een dag of 2 omgebouwd naar de nieuwe standaard. Prijzen zitten rond de 500 tot 600€.
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door dtm-driver »

Aha...

En "wat" word allemaal omgebouwd?
Toevallig geen receptje ofz meegekregen? :mrgreen:
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door jurgen_s »

alllemaal te lezen op het frans peugeot forum. Daar hebben ze een mooie tutorial gemaakt hoe het wordt gedaan en wat er wordt vervangen. Maar iemand daar doet het voor u. Die krijgt regelmatig die spellen in zijn handen (niet van de camion gevallen natuurlijk, maar uit wrakken gehaald) en bouwt die in als het mogelijk is.
dtm-driver
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 28 sep 2006, 21:12
Locatie: Zolder...

Re: Navtech navigatie cd

Bericht door dtm-driver »

Amai... Normanidië...

Voor bluetooth / usb zou ik het ervoor over hebben... is dan tenminste oem+
Eens in verdiepen alsk het juiste tuttorial vind...
Plaats reactie

Terug naar “60x”