advertentie Nova reclame

android auto

508 en 5008

Moderator: P-unit

Plaats reactie
CR7
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 31 aug 2020, 15:18

android auto

Bericht door CR7 »

Hallo,

ik heb een samsung a40 en een Peugeot 508 (2019).
Maar connectie met de wagen en mijn android auto -app lukt niet.
Wat te doen?

J.
Darl'mat
Pug Driver
Berichten: 4701
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:12
Locatie: Planet Earth
Contacteer:

Re: android auto

Bericht door Darl'mat »

Op facebook groep is nog iemand geweest met die vraag, ik heb lang moeten scrollen, maar uiteindelijk het toch terug gevonden.

Dit was de vraag:
Android auto vraagje:
Ik zit met een lastig probleem. Als ik mijn auto start, gsm aansluit en op Android auto druk het scherm wilt hij soms niet en geeft hij een foutmelding aan. Soms schakelt hij over naar het telefoon menu van de auto. Soms maakt hij verbinding en loopt hij na een minuut vast. Kabeltje uit, kabeltje in en dan doet hij het wel. Allemaal dezelfde kabel.
Soms geen last van het probleem. Soms een half uur uit en in steken voorhet werkt

Dit warende antwoorden:
*Inschakelen van de NAC met aangesloten toestel kan idd probleem geven, gsm aansluiten na opstarten...

*Onder instellingen op jouw smartphone zou ergens de optie app toelatingen moeten staan, als je deze opent kan je zoeken naar de verschillende apps op jouw toestel, geef dan in de zoekbalk driving mode in en open deze, als je dit hebt gedaan zou je normaal gezien opslag en cache moeten zien. Nu kan je de opslag en cache wissen van de app, door dit te doen zou het terug moeten werken want heb hetzelfde probleem voor gehad bij mijn nieuwe Peugeot 208.

Kunnen ze in de garage ook niet helpen?
bakkietje
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 01 nov 2019, 18:32

Re: android auto

Bericht door bakkietje »

https://www.androidplanet.nl/tips/andro ... ownloaden/

deze al is geprobeerd?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “50x”