Vincent schreef:
Ik rij sinds een paar maanden met een 508SW. Maar er zijn kleine zaken waar ik mij aan erger: zo werkt de dodehoekbewaking in de buitenspiegels vaak niet. De eerste 2 maanden dat ik de auto had werkte ze niet, dan plots wel voor een maand of 2 en nu doet ze het weer niet. De auto is al binnen geweest bij de dealer maar daar vinden ze er niets speciaal aan.. Ik heb nu onlangs ook gemerkt dat hij soms vrij schokkend kan sturen, vooral bij lage snelheden. Precies of het sturen gebeurt door een tandwiel.. Na een paar km gaat dat gelukkig wel over. Ik heb ook de indruk dat de EAT8 soms niet goed weet welke versnelling te kiezen, veelal tussen 1e en 2e. Ik rij nogal sportief maar het valt mij op dat hij, als ik bv. ergens wil inslaan en goed gas geef, de wagen niet goed weet om dan wel in 1e of 2e te schakelen. Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die hetzelfde voorhebben?
Dat stuurgevoel herken ik ook. Ik heb er meermaals over geklaagd. Momenteel staat er een ticket open bij PSA. Ook op Nederlandse, Engels en Duits forums lees ik hierover.
U moet ook vooral uw dealer hier melding van laten maken, opdat Peugeot het oplost!