advertentie All about details reclame

2007-peugeot 407 coupe- Lemonpugske

406, 407, 4007 en 4008

Moderator: P-unit

rebelish
Berichten: 1669
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 23:28
Locatie: Staden (W-Vl)

Bericht door rebelish »

oja je hebt gelijk happy :wink:

ik had verkeerd gelezen. Ik had het over de R5 Turbo (160 pk achteraandrijving)
het gaat hier over de R5 GT turbo. (120pk vooraandrijving)

en wegenbelasting ligt presies lager voor een GT turbo dan vor mijne 306 :?
ale volgens autoweek toch.

Mijn fout :oops:
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

ik bedoel inderdaad die met 120pk en de motor vooraan...
die met de motor achterin die zijn iets te veel hoog van men budget :lol:

ik denk dat ik toch voor het turbo'ke ga gaan... zoals joske als zei zal dit mij waarschijnlijk meer opbrengen dan in de coupe.

bedankt allemaal om me uit men twijfels te halen :)

groeten
[img]http://i180.photobucket.com/albums/x274/Lemonpugske/407.jpg[/img]
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

kan het toch ni laten om aan de 106 te prullen :lol:

heb al een hele lange tijd terug de orginele velgskes van ne gti aangekocht... en vandaag der bandjes opgetrokken en onder de 106 gezet... ziet er toch beter uit dan die 5spaaks wielscheeltjes :lol:

Afbeelding
Afbeelding

nu ga ik der toch niks meer aan doen tot men moeder een andere auto gaat kopen en dan kan ik hem terug overnemen om er nieuwe plannen op uit te voeren... zo blijft die toch in de familie :lol:
207ccke

Bericht door 207ccke »

de kleine dingen doen het hem
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

nog eens wat posten he :lol:

auto is sinds gistere binnen omdat hij nu ook koelingswater verbruikte... op 2 weken tijd 3 keer volledig bakje bij moest gevuld worde :?

vandaag had de garage gebeld omdat ze de oorzaak gevonden hadden...
weet nimeer juist wat ze zeiden want ze hadden me wakker gebeld en was maar met een half oor aant luisteren :oops:

het probleem was dus iets met de waterpomp ofziets omda de waterdarmen koud waren na een testrit en dus het koelingswater niet het volledige circuit aflegde... en/of ergens een zware lek zat... maar vonden geen waterplas onder de auto waar hij stond... dus ze vermoeden ook ergens een lek in de motor zelf :oops: ... nu gingen ze vandaag het blok openleggen en zoeken waar de lek zit... ze gingen ook ineens kijken naar de schelpjes ofzoiets die achter de kleppen zitten om te zien of er daar ook geen van kapot zijn voor het olieverbruik...

dus zal een gepeperde rekening worde vrees ik... ma hoop vooral da al die zever eindelijk stopt na deze werken... want ik word da zowa stillaan beu me al die miserie...

plus... weet er iemand een goeie kit om de achterlichten te dichten?? want dit is reeds het 3de paar achterlichten dat der al insteekt maar heeft nog steeds last van waterdamp achter het glas. en aangezien hij nimeer in garantie is ga ik geen 4de paar betalen om na een paar weken vast te stellen da ze dat weer hebben... dan kit ik ze liever wel af.

groete
Lemon...
Jarno
Berichten: 872
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 15:12
Locatie: Tienen

Bericht door Jarno »

Lemonpugske schreef:ja die hier in belgie zijn allemaal kuisop... daar valt inderdaad niks meer mee aan te vangen... maar heb der wel een paar gevonden in frankrijk... en ik denk toch eens een paar te gaan zien tijdens de "grote verlof" vant werk.

maar aan de peugeot prullen duurt dan natuurlijk weer minder lang en zal heel misschien dan al klaar zijn tegen trackday.
heb juist ne goeie gevonden die nog te koop sta :roll: :lol:
Jones
Pug Driver
Berichten: 2683
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 19:04
Locatie: Verrebroek

Bericht door Jones »

ivm met uwe motor. koelwater verbruik s 9/10 uwe joint de culasse.
waarschijnlijk loopt langs daar water weg in uw carter/cilinders/kleppendeksel.
voor uw olie, hetzelfde. lekt waarschijnlijk aan de culasse.
die klepscheelkes kan ook maar das nie zoveel da daar lekt of ge moet al meer dan 1mm klepspeling teveel hebben.

ik weet da omdak dees week nog zo ene heb moete doen die hetzelfde voorhad :wink:
nietemin blijft het rot da ge het voorhebt. zeker me zo ne jonge wagen al
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

auto nog voor een week langer kwijt :(

ze hadden de tijd nog ni om hem open te legge aangezien zijnen beste mekanieker nog een dringende distributie moest make ofzoiets
[img]http://i180.photobucket.com/albums/x274/Lemonpugske/407.jpg[/img]
Gtiler
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 16:18
Locatie: breendonk

Bericht door Gtiler »

troost u man
onze pa is de zijne al een goei 2 weken kwijt :wink:
Pug power
[url=http://imageshack.us][img]http://img84.imageshack.us/img84/676/bannergtilerkc5.png[/img][/url]
Steven
Berichten: 3324
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 22:55
Locatie: Leopoldsburg

Bericht door Steven »

das ook een dikke bummer! Khoop voor jou da het al bij al nog gaat meevallen en da je niet meer te lang moet wachten! :wink:
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Bericht door Lemonpugske »

vandaag auto terug gaan halen van de garage...
wat hebben ze gedaan, waterpomp vervangen, nieuwe distributieriem (omdat er koelvloeistof was opgekomen) en nieuwe termostaat...

de joint de cullasse hebbe ze naar gekeken :roll:

dan maar hope da de miserie gedaan is zeker :?
[img]http://i180.photobucket.com/albums/x274/Lemonpugske/407.jpg[/img]
Lemonpugske
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 21:15
Locatie: Boechout-Vremde

Re: 2007-peugeot 407 coupe- Lemonpugske

Bericht door Lemonpugske »

precies al een lange tijd geleden dat ik nog eens iets gepost heb. en ik kom gelijk met slecht nieuws... vandaag thuis rustig in de zetel aan het bijslapen van het werk (de vroege shift) ineens moeder die roept mij wakker en zegt dat ik naar buiten moet komen... ale zo gezegd zo gedaan... ik kom buiten en wat zie ik... :? mijne en mijn moeder hare auto tegen mekaar geplakt en de camionette/mobilehome aan de overkant van het straat half in de weide geparkeerd... bleek dat mijn vader naar het autokerkhof was geweest voor stukken voor een andere auto en juist bij onze buren onwel en volledige black out gekregen... met gevolg... vader rijdt half bij bewustzijn tegen mijn auto aan met de camionette/mobilehome en mijne auto wordt door de slag gesandwiched/ geplet tussen de mobilhome en de audi A1 van men moeder die naast mij geparkeerd stond. vervolgens belande de mobilehome half in de weide aan de overkant van het straat. gelukkig is het enkel materiele schade en heeft men vader er niets aan overgehouden! maar ik was wel serieus over men toeren!! :cry:
hier enkele foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

greetz Lemon...
Den Hans
Berichten: 2884
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 22:17
Locatie: Vlakbij Bobbejaanland :-)
Contacteer:

Re: 2007-peugeot 407 coupe- Lemonpugske

Bericht door Den Hans »

Jawadde zeg! :shock:
PUG(z)OT
Pug Driver
Berichten: 6180
Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
Locatie: Tielt-Winge
Contacteer:

Re: 2007-peugeot 407 coupe- Lemonpugske

Bericht door PUG(z)OT »

amai kerel :shock: dat zijn serieuze brokken... hopelijk iets éénmaligs wat uw vader heeft voorgehad... :?
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9539
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: 2007-peugeot 407 coupe- Lemonpugske

Bericht door jurgen_s »

damn nico

uw geluk mag wel eens keren

hopelijk komt alles goed: zowel met uw vader als met de materiële schade
Plaats reactie

Terug naar “40x”