2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Moderator: P-unit
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Ik ben ook al geruime tijd aan het zoeken achter een setje 18" Lincancaburs maar die zijn bijna niet te vinden. Dus ik had ook al replica's overwogen, maar ik vond ze ook nergens meer terug. Ochjah, op een goede dag komt er wel eens een setje voorbij.
-
- Pug Driver
- Berichten: 931
- Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
- Locatie: Heusden-zolder
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Ja echt spijtig. nu was ik er eindelijk uit welke ik wou nemen. en die replica's vind ge al helemaal niet 2de hands en de echte Lincancuburs die hebben ET34 wat te veel is.
-
- Pug Driver
- Berichten: 931
- Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
- Locatie: Heusden-zolder
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
PUG(z)OT schreef:de module van de verwarming, die zit onder uw handschoenenkastje, en zitten 2 groene stekkers op. 1 stekker met twee draden en ene met geloof ik 5 of 6 draden, zit vast met een klein vijsje en als je hem eruit schuift staat er een soort aluminium kam op (koelelement)
Vandaag is naar gekeken en er zit 1 groene stekker en 1 zwarte stekker. De groene heb ik los gekoppeld en nu blaast hij niet meer.
Maar wat is de oorzaak dat hij op zijn hardste stand blijft blazen?
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
tegen de middenconsole aan tegen het voorste schutbord zit de module die dit regelt, dit zijn niet de juiste stekkers
http://www.ebay.fr/itm/Module-gestion-v ... 0556556910
http://www.ebay.fr/itm/Module-gestion-v ... 0556556910
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Ik zou nog liever echte hebben omdat die 8" breed zijn i.p.v. 7,5", en onder een 307 vormt de originele ET waarde geen probleem. Maar als je enkel replica's kan gebruiken wordt het helemaal een speld in een hooiberg.Dries schreef:Ja echt spijtig. nu was ik er eindelijk uit welke ik wou nemen. en die replica's vind ge al helemaal niet 2de hands en de echte Lincancuburs die hebben ET34 wat te veel is.
-
- Pug Driver
- Berichten: 5320
- Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
- Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Volgens mij gewoon te bestellen bij elke Peugeotdealer hoor. Ik schat voor 1200€ hebt ge een setje.Steven schreef:Ik ben ook al geruime tijd aan het zoeken achter een setje 18" Lincancaburs maar die zijn bijna niet te vinden.
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Ik bedoelde dus eigenlijk, "niet te vinden voor een deftige prijs."
Ik zoek een nette 2dehandsset, nieuw zijn ze me te duur...
Ik zoek een nette 2dehandsset, nieuw zijn ze me te duur...
-
- Pug Driver
- Berichten: 931
- Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
- Locatie: Heusden-zolder
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Ah ok, , maar hij blaast toch al niet meer dat is toch ook al beter .PUG(z)OT schreef: dit zijn niet de juiste stekkers
Ik heb de juiste gevonden. Ik zal er mij dit weekend is aan zetten om te vervangen als deze nog heel is van de blauwe.
Laatst gewijzigd door Dries op wo 23 apr 2014, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pug Driver
- Berichten: 931
- Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
- Locatie: Heusden-zolder
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Ook vandaag eens naar Nederland gereden voor dit.
Het zijn dus deze geworden.
Het zijn dus deze geworden.
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
knapper dan die ge nu hebt
-
- Pug Driver
- Berichten: 6180
- Lid geworden op: di 17 jan 2006, 23:54
- Locatie: Tielt-Winge
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
idd, dikke velg !!!! maar nu moet em wel een beetje zakke e
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Howla, nette velgen inderdaad! Benieuwd hoe ze er onder gaan staan.
-
- Pug Driver
- Berichten: 931
- Lid geworden op: ma 24 dec 2007, 16:23
- Locatie: Heusden-zolder
- Contacteer:
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
Merci mannen.
Met te zoeken naar de Lincancabur Replica's op Marktplaats.nl (wat niet gelukt is) toevallig op deze gestoten. Het zijn de Exona velgen van de 3008 en omdat ik die recent op Romaric zijn wagen had zien liggen vielen ze wel bij mij in de smaak, dus rap een tripje over de grens gemaakt, want voor de prijs kon ik ze ook niet laten liggen.
De vorige eigenaar heeft ze pas laten poederlakken en nieuwe banden van Goodyear laten opleggen en dan na ongeveer 1000km heeft hij de wagen verkocht.
Enkel de ET is wat hoog, namelijk ET29. Dus nu is mijn bedoeling om mijn spoorverbreders van 15mm te gaan gebruiken vanvoor zodat deze op ET14 komen en dan voor vanachter spoorverbreders bij te halen van 25mm zodat ze daar op ET4 komen.
Nu de vraag is.
Waar kan ik het best om spoorverbreders gaan en welk systeem ? Is het beter om gewoon met langere bouten te werken of het systeem dat je eerst de spoorverbreder vast zet op de naaf en dan de velg gewoon met de originele bouten vast zet op de spoorverbreder?
natuurlijk moet ik nu allemaal platte bouten hebben in plaats van conische en natuurlijk heb ik enkel conische . Ook iemand een idee waar ik dan het best verlengde plate bouten vind?
@ Pug(z)ot: Dat hij iets lager moet ben ik helemaal met je eens, maar daar zit ik nog met een dilemma wat ik nu met de veren ga doen .
Met te zoeken naar de Lincancabur Replica's op Marktplaats.nl (wat niet gelukt is) toevallig op deze gestoten. Het zijn de Exona velgen van de 3008 en omdat ik die recent op Romaric zijn wagen had zien liggen vielen ze wel bij mij in de smaak, dus rap een tripje over de grens gemaakt, want voor de prijs kon ik ze ook niet laten liggen.
De vorige eigenaar heeft ze pas laten poederlakken en nieuwe banden van Goodyear laten opleggen en dan na ongeveer 1000km heeft hij de wagen verkocht.
Enkel de ET is wat hoog, namelijk ET29. Dus nu is mijn bedoeling om mijn spoorverbreders van 15mm te gaan gebruiken vanvoor zodat deze op ET14 komen en dan voor vanachter spoorverbreders bij te halen van 25mm zodat ze daar op ET4 komen.
Nu de vraag is.
Waar kan ik het best om spoorverbreders gaan en welk systeem ? Is het beter om gewoon met langere bouten te werken of het systeem dat je eerst de spoorverbreder vast zet op de naaf en dan de velg gewoon met de originele bouten vast zet op de spoorverbreder?
natuurlijk moet ik nu allemaal platte bouten hebben in plaats van conische en natuurlijk heb ik enkel conische . Ook iemand een idee waar ik dan het best verlengde plate bouten vind?
@ Pug(z)ot: Dat hij iets lager moet ben ik helemaal met je eens, maar daar zit ik nog met een dilemma wat ik nu met de veren ga doen .
Re: 2003 - Peugeot 406 break 2.2HDI Pack Sport - Dries
hoor eens bij onze sponser kean
die hebben nu zelfs e-gekeurde spacers, maw conform voor de keuring
die hebben nu zelfs e-gekeurde spacers, maw conform voor de keuring