advertentie Van Wijk reclame

Handsfree issues

Moderator: P-unit

Plaats reactie
Davez996
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 29 feb 2012, 21:33

Handsfree issues

Bericht door Davez996 »

Hallo,

heb mijn RCZ nu sinds 2 maanden en ik heb sindsdien een vervelend probleem met de handsfree kit: heel dikwijls nadat er een telefoongesprek heeft plaatsgevonden, wil mijn boordcomputer niet uit het gesprek gaan. Op mijn GSM is er geen gesprek meer bezig maar volgens mijn auto ben ik nog steeds aan het bellen. Heel vervelend want de enige manier om opnieuw van de radio of navigatie te kunnen genieten, is mijn bluetooth op mijn GSM uit te schakelen.....tijdens het rijden niet aan te raden... Ook wanneer ik dan mijn bluetooth opnieuw aktiveer, begint mijn wagen terug te bellen....zogezegd naar een onbekend nummer.. dus gedurende de rest van de rit of geen handsfree kit of geen muziek meer.
Volgens de garage is er geen enkel probleem met de wagen, ik gebruik echter een moderne Samsung smartphone en kan me moeilijk voorstellen dat deze het probleem zou zijn.

Iemand een idee of ervaring met dit probleem?


Groetjes,
Dave
Joske
Pug Driver
Berichten: 5317
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 17:31
Locatie: Sint-Huibrechts-Hern
Contacteer:

Re: Handsfree issues

Bericht door Joske »

Met of zonder navigatie?

Ik heb het nog nooit gemerkt. :oops:

Staat uwe slimmetelefoon in de lijst die compatible is? T zou kunnen dat nieuwere toestellen wat problemen geven. :|
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Handsfree issues

Bericht door jurgen_s »

Davez996
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 29 feb 2012, 21:33

Re: Handsfree issues

Bericht door Davez996 »

Nee mijn telefoon staat er niet bij, de lijst is ook hopeloos verouderd, dat zijn allemaal telefoons die 2 jaar of ouder zijn.
BTW zelfs als je tss de telefoons scrolt krijg je regelmatig te zien dat er bepaalde functies niet werken.
Zouden ze bij Peugeot toch wat beter mogen opvolgen zodat de systemen compatibel zijn met de latere, uitgebrachte GSM's. Je koopt uiteindelijk geen 'oude' wagen maar een nieuwe model 2012.

Bedankt voor de link!

Hopelijk komt er binnenkort wel een degelijke update.

Groetjes,

Dave
jurgen_s
Pug Driver
Berichten: 9533
Lid geworden op: wo 18 jan 2006, 15:04
Locatie: Zelem City

Re: Handsfree issues

Bericht door jurgen_s »

zit ge op de facebookpagina van peugeot? Zeker daar eens van uw oren gaan maken dat hun lijst niet meer up to date is. Zijn nog zo van die zaken die van geen kanten werken of waarbij de uitleg niet klopt. Ik heb niet nagelaten van al een paar keer daar het te vermelden.
Plaats reactie

Terug naar “RCZ”